مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

استقرار 220 پایگاه ثبت نام از خیرین برای مشارکت در طرح اکرام ایتام در لیالی قدر

زنجان(پانا)-مدیرکل کمیته امداد گفت در لیلای قدر 220 پایگاه برای ثبت نام خیرین جهت مشارکت در طرح اکرام ایتام فعالیت می کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۱۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
استقرار 220 پایگاه ثبت نام از خیرین برای مشارکت در طرح اکرام ایتام در لیالی قدر

روح الله صالحی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۲۶ هزار و 622 حامی در قالب طرح اکرام ایتام و طرح محسنین با کمیته امداد همکار‌ی می کنند.گفت: یکی از طرح هایی که در کمیته امداد به صورت جدی اجرا و دنبال می شود، طرح اکرام ایتام است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 4 هزار و 476 فرزند معنوی یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، گفت: با همکاری مناسب خیران استان زنجان رتبه دوم میانگین سرانه دریافتی ایتام از محل کمک خیرین و حامیان را دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه خیرین گرانقدر با هر مبلغی می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

وی همچنین به اجرای پویش به عشق علی (ع) در قالب برنامه های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: بر همین اساس از آغاز هفته اطعام و اکرام ایتام که از روز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) آغاز می شود و پایگاه های ثبت نام از خیرین برای مشارکت در این طرح در سطح استان دایر می شود.

صالحی اضافه کرد: در قالب پویش معنوی و خیرخواخانه به عشق علی (ع) بیش از 220 پایگاه ثبت نام از خیران برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین از 15 تا 23 ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر در سطح استان زنجان در قالب مراکز نیکوکاری و مساجد دایر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار