مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

امر به معروف و نهی از منکر مربوط به یک نفر نیست

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش در کمیته امر به معروف آموزش و پرورش، نگاه به موضوع امر به معروف و نهی از منکر در آموزش و پرورش را نگاهی اثرگذار، تعمیقی و تکلیفی معرفی کرد و گفت امر به معروف و نهی از منکر مربوط به یک نفر نیست.

کد مطلب: ۱۳۶۱۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
امر به معروف و نهی از منکر مربوط به یک نفر نیست

سید مهدی قاضی گفت: کمیته های امر به معروف و نهی از منکر در مدارس باید برگزار شود و در همین راستا جلسه مدیران مدارس دولتی و غیردولتی و یاوران امر به معروف نیز در روزهای آتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از قوانینی که دانش آموز باید رعایت کند استفاده درست از لباس فرم و پوشش مناسب است. اگر امروز داستان حجاب جدی گرفته نشود، در سال های بعد با مشکلاتی روبرو می شویم که قابل کنترل نیست.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: معلم در جامعه نقش معلمی و الگویی دارد، از این رو باید در فضای حقیقی و مجازی به عنوان یک اسوه رفتار کند.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: بسیج فرهگیان و شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان همواره یار و یاور ما بوده اند و بر اساس شاخص های عفاف و حجاب ارسالی به مدارس تلاش کرده ایم اهداف مورد نظر را دنبال کنیم.

قاضی اضافه کرد: یکی از دغدغه ها و نگرانی های ما، بی برنامگی در اردوهای دانش آموزی است که با نظر به اهمیت و نیاز برپایی اردوها، باید چارچوب و مقررات اردویی به طور کامل رعایت شود و در زمانی که موبایل در دسترس تمام دانش آموزان است باید رفتارهای دانش آموزان بیشتر کنترل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار