کارگاه یهودشناسی برای مربیان پرورشی جلگه رخ

جلگه رخ(پانا)- کارگاه یهودشناسی و شناخت اندیشه‌های صهیونیسم برای مربیان پرورشی جلگه رخ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه یهودشناسی برای مربیان پرورشی  جلگه رخ

در آستانه روز قدس، کارگاه یهودشناسی و آشنایی با اندیشه های صهیونیسم برای معاونان، مربیان و کارشناسان پرورشی جلگه رخ برگزار شد.

حمید خوشحال، استاد این کارگاه ضمن بیان تاریخچه قوم یهود تا تشکیل کشور جعلی اسرائیل، گفت: امام (ره) با شناخت دقیق از اندیشه های اسرائیل به عنوان حکم شرعی فرمودند اسرائیل باید از بین برود و مقام معظم رهبری هم نابودی اسرائیل را در آینده بسیار نزدیک پیش بینی کرده اند و این آرمان انقلاب اسلامی محقق می شود.

محمود محمدزاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش جلگه رخ در این کارگاه گفت: برای توجیه نسل جوان و بویژه دانش آموزان، لازم است تا مربیان پرورشی ما، از اندیشه های صهیونیسم جهانی و شرارت های آنها شناخت دقیقی داشته باشند و ابعاد تاریخی و سیاسی این موضوع را برای دانش آموزان تبیین کنند.

محمد زاده در ادامه افزود: دفاع از مظلوم از احکام دین اسلام است و حضور در راهپیمایی روز قدس و محکوم کردن جنایات های اسرائیل علیه فلسطینیان وبیت المقدس قبله اول مسلمانان، حداقل کاری است که ما می توانیم انجام دهیم.

در پایان این جلسه معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش جلگه رخ ضمن دعوت مربیان پرورشی به حضور در مراسم روز قدس، از آنان خواست تا شرایطی را فراهم کنند تا دانش آموزان نیز در این مراسم حضور چشم گیری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار