بیش از 400هزار گردشگر به نیشابور سفر کردند

نیشابور (پانا) - رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیشابور از بازدید ۴۲۰ هزار نفر از گردشگران و زائران از مجموعه‌های فرهنگی، تاریخی، مذهبی و طبیعی شهرستان نیشابور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 400هزار گردشگر به نیشابور سفر کردند

رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری نیشابور اظهار کرد: بازدید ۴۲۰ هزار نفر از گردشگران و زائران در مدت زمان ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ از مجموعه های فرهنگی، تاریخی، مذهبی و طبیعی شهرستان نیشابور انجام شده است.

کمال خانی گفت: بازدید از مجموعه های فرهنگی،تاریخی خیام و عطار نیشابوری، امامزاده محمد محروق و ابراهیم، سایت موزه شادیاخ، رباط عباسی و دهکده چوبین در این ایام بیشترین تعداد بازدیدکننده را داشته است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان نیشابور بدلیل قرار گرفتن در مسیر و محور اصلی مشهد مقدس همه ساله میزبان زائران و گردشگران بسیاری است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نیشابور عنوان کرد: بر همین اساس تلاش زیادی شده تا ارائه خدمات مطلوب و میزبانی شایسته از زائران و گردشگران در دستور کار کلیه مدیران دستگاه‌های خدمت رسان و امدادی قرار گیرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری نیشابور تصریح کرد: همچنین تعداد ۳۳۶۰۰ نفر طی بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین در اقامتگاه های رسمی و موقت اسکان یافته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار