ارائه صنایع دستی قرآنی و مذهبی توسط هنرمندان در نمایشگاه قرآن کریم

تهران (پانا) - مدیر داخلی شرکت تلفیق مینا و حاتم هوشمند از ارائه صنایع دستی قرآنی و مذهبی توسط هنرمندان در سی امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ارائه صنایع دستی قرآنی و مذهبی توسط هنرمندان در نمایشگاه قرآن کریم

سیدمرتضی مرتضوی مدیر عامل داخلی شرکت تلفیق مینا و حاتم هوشمند بیان کرد: «شرکت تلفیق هنر یکی از مجموعه هایی است که در زمینه صنایع دستی شروع به کار کردنده است و برای هنرمندان که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند احترام ویژه ای قائل می‌شوند.»

وی ادامه داد: «این مجموعه معتقد است که با بهترین روش ها و مواد اولیه می‌توانند صنایع دستی را به تولید و به فروش برسانند. که نه تنها در بازار داخلی موقق عمل کرده است بلکه در بازارهای بین المللی هم دارای اعتبار است.»

مدیر داخلی شرکت تلفیق مینا و حاتم هوشمند، اظهار کرد: «قابلیت این شرکت به روشی است که فقط هنرها زاده هنر دست است و از صنایع کارخانه ای و ماشینی استفاده نمی‌شود. صنایع دستی امروزه به شدت آسیب دیده است اما مجموعه ما تمام تلاش خود را می کند تا این هنر اصل آسیب نبیند و بتواند با قدرت به راهی که درآن است ادامه دهد گه با لطف پروردگار از شرایط خوبی برخوردار است.»

مرتضوی در پایان گفت: «در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نیز با حمایت های وزارت ارشاد توانستیم غرفه هایی را برپا کنیم و به مردم دوستار هنر قرآنی خدمات ارائه دهیم.»

خبرنگار دانش‌آموز:مبینا استبرقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار