بازدید دو میلیون و ۴۶ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت در نوروز 1402 دو میلیون و ۴۶ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری خراسان جنوبی بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۳۵۹۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید دو میلیون و ۴۶ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری خراسان جنوبی

هادی شاهوردی با بیان اینکه 24 سیاه ‌چادر عشایری را در محورهای مواصلاتی استان برپا کردیم، بیان‌ کرد: ارتباط مستمر و مستقیم با دبیرخانه ستاد در کشور و توزیع برشورهای معرفی جاذبه های و مناطق دیدنی و… در راستی معرفی جاذبه‌های گردشگری خراسان جنوبی از دیگر اتفاقاتی بود که در نوروز 1402 رقم خورد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی با تأکید بر فعالیت رسانه‌های مجازی، برخط و مکتوب خراسان جنوبی در حوزه تولید محتوا، گفت: بازگشایی برخی اماکن چون ارگ کلاه‌فرنگی، ارگ بهارستان که سال‌های گذشته بسته بود از دیگر اقدامات در نوروز سال جاری است.

شاه‌وردی افزود: با همکاری استاندار خراسان جنوبی در حال حاضر ارگ کلاه‌فرنگی، باغ و عمارت شوکت‌آباد، ارگ بهارستان و باغ امیرآباد امکان بازدید دارد و استقبال خوبی نیز از این بازگشایی توسط گردشگران صورت گرفته است.

او با تأکید بر اینکه همه شهرستان‌های خراسان جنوبی جلسات ستاد خدمات سفر را برگزار کرده‌اند، بیان کرد: پویش‌های بسیار خوبی چون پویش«همراهان سفر ایمن» در دو مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی نیز توسط کمیته مربوطه برگزار شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی با اشاره به فضاسازی خوبی که شهرداری‌ها در نوروز ایجاد کردند، اظهار کرد: تاکنون در خراسان جنوبی 628 هزار و 219 نفر اقامت ثبت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار