امدادرسانی هلال احمر به ۳۷ حادثه در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت‌ از ابتدای طرح امداد و‌ نجات هلال احمر، به ۳۷ مورد حادثه امدادرسانی شده که در این راستا ۲۴ نفر با بهره‌گیری از خدمات امدادی تیم‌های امدادی نجات یافته‌اند.

کد مطلب: ۱۳۵۷۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی هلال احمر به ۳۷ حادثه در خراسان جنوبی

محمود اکبری با اشاره به خدمات ارائه شده در راستای طرح عملیات امداد و نجات نوروزی هلال احمر با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح ۱۱۲ حادثه دیده از خدمات هلال احمر بهره مند شده اند، افزود: از این تعداد به ۱۰۵ نفر در حوادث جاده ای، دو نفر در حوادث کوهستان و پنج نفر به صورت حضوری خدمت ارائه شده است.

اکبری نجات یافتگان این حوادث را ۲۴ مورد عنوان کرد و گفت: ۱۹ حادثه دیده توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده و پنج نفر در محل به صورت سرپایی درمان شده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۳۰ نفر در قالب ۵۸ تیم به این حوادث امدادرسانی داشته اند، اظهار کرد: همچنین ۵۶ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات به کارگیری شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۰ مورد عملیات فنی رها سازی در حوادث ترافیکی انجام شده است، گفت: از شهروندان خواستاریم در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی برای بهره‌مندی از خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته یا به نزدیک ترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار