فرمانده نیروی انتظامی ایلام :

۷۶ درصد از شهروندان از عملكرد نیروی انتظامی رضا كامل دارند

خبرگزاری پانا : فرمانده نیروی انتظامی ایلام گفت: بر اساس نتایج نظرسنجی مركز افكار سنجی ۷۶ درصد از شهروندان استان از عملكرد نیروی انتظامی رضایت كامل دارند.

کد مطلب: ۱۳۵۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ سردار علی دولتی اظهار كرد: بر اساس نتایج این نظر سنجی بیش از ۸۵ درصد از شهروندان نیز عملكرد نیروی انتظامی را خوب توصیف كرده اند،كه نشان دهنده پایگاه بالای اجتماعی پلیس در بین خانواده های ایلامی است.
وی افزود: وجود نگاه مثبت به عملكرد پلیس و احساس امنیت روانی در جامعه از جمله دستاوردها نیروی انتظامی و ناشی از اجرای سامانه مدیریت كیفیت خدمات در كلانتری ها، ارتباط مطلوب و دوسویه با مردم و استفاده از فناوری های روز دینا در كشف سریع و علمی جرایم است.
فرمانده ناجای ایلام تاكید كرد: نخستین مولفه توسعه پایدار در هر جامعه حس امنیت است، و نیروی انتظامی توانسته است با اقدامات به موقع و تاثیرگذار خود به تولید ثروت و سرمایه اجتماعی در جامعه كمك كند.
سردار دولتی افزود: توجه به قانون قانون همواره به عنوان ملاك عمل و شاخص فعالیتهای نیروی انتظامی، مردم محوری و استفاده از فناوری های روز دنیا در مبارزه با جرایم سه اولویت اصلی پلیس در سالجاری است.
وی گفت: با این عملكرد درخشان خوشبختانه استان ایلام با كاهش چشمگیر وقوع جرایم توانسته است، به یكی از امن ترین استان های كشور تبدیل شود.
وی كاهش ۱۹ درصدی تصادفات منجر به فوت، كاهش سه درصدی خودكشی و افزایش ۳۴ درصدی كشف مواد مخدر را از جمله نتایج عملكرد درخشان نیروی انتظامی در شش ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دانست.
سردار دولتی اجرای صبحگاه مشترك، بازگشایی شهرك ترافیك، تقدیر از كاركنان نمونه و برگزاری مسابقات ورزشی را از جمله برنامه های نیروی انتظامی در هفته نیروی انتظامی در استان ایلام برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار