مدیرکل فرهنگی استانداری قم:

گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی در اولویت شناسنامه دار کردن تشکل های مردم نهاد است

قم (پانا) - مدیرکل فرهنگی استانداری قم با اشاره به گسترش تشکل‌های مردمی با موضوع زیست عفیفانه گفت گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی در اولویت شناسنامه دار کردن تشکل های مردم نهاد استان قم قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۵۶۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی در اولویت شناسنامه دار کردن تشکل های مردم نهاد است

صادق بیطرفان، مدیرکل فرهنگی استانداری قم در گفت وگو با پانا با اعلام حمایت از تشکل های مردمی با موضوع زیست عفیفانه از گسترش آنها نیز در ماه های آتی خبر داد و اظهار کرد: مسئله حجاب یک مسئله فرهنگی و اجتماعی است و باید با این مسئله در ابتدای امر برخورد فرهنگی و اجتماعی داشت و غیر از راه فرهنگی و اجتماعی راه دیگری برای مدیریت این موضوع وجود نداشته و همواره سعی بر این داریم تا این گروه ها در ماه های آتی گسترش یابند.

وی گفت: حضور مردم و تشکل های فرهنگی در موضوعات ترویجی و ایجابی عفاف و حجاب اصلی ترین راهکار پیش رو برای برون رفت از این حوزه است.

مدیرکل فرهنگی استانداری قم، تسهیل ثبت و هویت سازی تشکل های فرهنگی و مردم نهاد را از موضوعات مهم عنوان کرد و ابراز کرد: عفاف و حجاب، جمعیت و خانواده، جهاد تبیین و گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی در اولویت ثبت و شناسنامه دار کردن تشکل های مردم نهاد استان قم قرار گرفته است.

بیطرفان در پایان حلقه های میانی را راهبرد اصلی ورود به عرصه عفاف و حجاب دانست و افزود: مردم می‌توانند بالاترین تاثیر را در امر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و زیست عفیفانه داشته و همواره به کمک مسئولین و دستگاه های اجرایی برای کمک به ترویج این امر مهم بیایند.

دانش آموزخبرنگار: محمدحسن نوروزی منش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار