کشف طلا و جواهرات به ارزش 2 میلیارد ریال از سارقان

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران از انهدام باند بزرگ 6 نفره سارقان منزل، کشف 10 فقره سرقت و طلاو جوهرات 2 میلیارد ریالی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه خبری پلیس، "سرهنگ داود عبدالمالكی"، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اعلام این خبر گفت: ماموارن پلیس آگاهی پس از شكایت شخصی مبنی بر سرقت منزلش در گلستان، به بررسی موضوع پرداخته و پس از یك هفته كار اطلاعاتی شبانه روزی سرنخ هایی را از سارقان در بهارستان بدست آوردند كه با پیگیری های مستمر، اعضای این باند 6 نفره شناسایی در بهارستان شدند.

"عبدالمالکی" بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی بامداد روز جاری با ورود به مخفیگاه متهمان موفق به دستگیری اعضای این باند به نامهای"حسن _ الف"، "قربانعلی _ الف"، "مهدی _ خ"، "رضا _ق" شدند كه در بررسی سوابق متهمان مشخص شد آنها دارای سوابق كیفری زیادی از جمله سرقت خودرو ، سرقت منزل و زورگیری هستند و از متهمان، اموال مسروقه از جمله یک قبضه سلاح شکاری و طلا و جواهرات به ارزش 2 میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان تصریح کرد : در ادامه عملیات پلیس دو مالخر به نام های " محمد رضا _ ق" و "هاشم _الف" در بهارستان دستگیر شدند.

"سرهنگ عبدالمالكی" در ادامه گفت: در زمان دستگیری سرکرده این باند به نام " رضا _ق" یک دستگاه خودروی سرقتی پراید نیز کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان بهارستان ادامه داد : متهمین در بازجوئیهای پلیس 10 فقره سرقت منزل و مغازه و خودرو با همدستی در شهرکهای حومه بهارستان اعتراف کردند.

گفتنی است متهمان با قرار صادره از سوی مقام قضایی روانه زندان شدند.

عبدالمالکی از شهروندان درخواست کرد : مدارك مهم ،پول ،طلا و جواهرات خود را در جای امن نگهداری و لیست دقیق اموال موجود در منزل را به همراه شماره سریال آن در مكان مناسبی نگهداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار