شهردار ناحیه ۱ منطقه ۱۳ تهران در گفت و گو باپانا:

به مناسبت بهار جانها و میلاد امام زمان(عج)، کاشت نهال و آذین بندی شهری انجام شد

تهران(پانا) - شهردار ناحیه ۱ منطقه ۱۳ تهران، در حاشیه مراسم «مادران چشم به راه» از برنامه‌های شهرداری ناحیه ۱ جهت استقبال از عید امید، میلاد حضرت بقیه‌الله الاعظم(ارواحنافداه) گفت.

کد مطلب: ۱۳۵۴۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
به مناسبت بهار جانها و میلاد امام زمان(عج)، کاشت نهال و آذین بندی شهری انجام شد

علی کریمی، شهردار ناحیه ۱ منطقه ۱۳ گفت: برنامه «مادران چشم به راه» برنامه مفیدی بود که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شهرداری ناحیه ۱ برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه، از مادر شهید جاویدالاثر محمدرضا کرم تقدیر و تجلیل به عمل آمد و نوجوانان و جوانان ناحیه و منطقه، توانستند با شنیدن سخنان این مادر بزرگوار، کمی با زندگی شهید خلبان محمدرضا و دفاع مقدس آشنا شوند.

کریمی با بیان اینکه در انتهای مراسم، ۳ اصله نهال توسط این مادر شهید در بوستان خیام منطقه ۱۳ کاشته شد، عنوان کرد: از سوی ناحیه کاشت نهال درخت که نماد سبزی و سبزینگی است به صورت روزانه و به تعداد ۲۰۰ الی ۳۰۰ نهال در بوستان ها و محلات به ویژه محله اسدی انجام می شود و برنامه های متفاوتی جهت فرهنگ سازی کاشت نهال در ناحیه انجام شده است.

علی کریمی در ادامه تصریح کرد: باتوجه به فرارسیدن بهار جانها، میلاد باسعادت حضرت امام زمان(عج)، زیباسازی محلات از جمله رنگ آمیزی و تعمیرات، آذین بندی شهری، نورپردازی و کاشت درخت و نهال انجام شده است.

او در پایان خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان با پیگیری از شهرداری، می توانند در طرح درختکاری شرکت کنند و بصورت نمادین نهال هایی را در بوستان های ناحیه و منطقه با دستان خود بکارند.

دانش آموز خبرنگار: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار