مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد:

ضرورت هماهنگی اولیای دانش‌آموزان با شرایط و ویژگی‌های نسل جدید

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت توجه به شرایط سنی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و درک آن‌ها نیازمند هماهنگی اولیا با شرایط و ویژگی‌های نسل جدید است.

کد مطلب: ۱۳۵۳۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت هماهنگی اولیای دانش‌آموزان با شرایط و ویژگی‌های نسل جدید

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش؛ حمید یزدانی در مراسم روز درختکاری دبیرستان متوسطه اول مدرس منطقه ۱۲ شهر تهران حضور یافت.

مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت باسعادت حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: توجه به شرایط سنی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و درک آن‌ها نیازمند هماهنگی اولیا با شرایط و ویژگی‌های نسل جدید است.

وی با نقد تعریفی که غربی‌ها از ویژگی‌های نسل جدید یا z ارائه می‌کنند، تصریح کرد: غرب در تعریف خود از نسل z آن‌ها را انسان‌هایی بدون تعهد و بی‌قید و بند معرفی می‌کند اما نسل z ما دانش‌آموزانی پایبند به فرهنگ و هویت ایرانی و اسلامی هستند.

حمید یزدانی در پایان تاکید کرد: باید تلاش کرد تا آینده‌سازان ایران اسلامی، مهارت‌های زندگی را فرا گیرند و دانش‌آموزانی چندساحتی تربیت و تحویل جامعه شود.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور امیر علیجانی (معاون آموزش متوسطه شهر تهران) و احمدرضا اصلانی (رییس آموزش و پرورش منطقه ۱۲ شهر تهران) با کاشت تعدادی درخت مثمر با مشارکت دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار