ایجاد همبستگی و همدلی در عید امید

تهران(پانا)- ایجاد وحدت اسلامی، همدلی، انسان دوستی و همکاری در اجرا و تحکم جشن های مذهبی به ویژه در ایام پایانی سال، از دلایل برگزاری جشن های مذهبی در راستای پرورش دانش آموزانی با اخلاق و دین باور است.

کد مطلب: ۱۳۵۳۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد همبستگی و همدلی در عید امید

در آستانه میلاد منجی عالم بشریت امام زمان(عج)، سهیلا نیازی، معاون و مسئول اجرایی دبیرستان دخترانه شهدای مکه در گفت و گو با پانا با تاکید بر اهداف بلند بالای برگزاری جشن های مذهبی در مدارس؛ در ایجاد وحدت اسلامی و و همیاری دانش آموزان نوجوان تاکید ویژه داشت و بیان کرد: ایجاد وحدت اسلامی، همدلی، انسان دوستی و همکاری در اجرا و تحکم جشن های مذهبی به ویژه در ایام پایانی سال، از دلایل برگزاری جشن های مذهبی در راستای پرورش دانش آموزانی با اخلاق و دین باور است.

نیازی عنوان کرد: پرورش دانش آموزانی با نشاط در سایه دین باوری، ملی گرایی، همدلی در سایه تحقق آرمان های انسانی و اسلامی از اهداف برگزاری این جشن ها در مدارس است.

همچنین وی در راستای مسائل پرورش ادامه داد: امروزه به آموزش بیش از پرورش اهمیت داده می‌شود و یکی از اهداف برگزاری جشن های مذهبی بالا بردن سطح کیفی فعالیت های پرورشی در میان جوانان است.

معاون تربیتی و پرورشی این مدرسه با تاکید بر سلامت محور بودن برگزاری جشن های مذهبی_اسلامی برای دانش آموزان بیان افزود: یکی از جشن هایی که در این ایام پایانی سال در مدارس در حال اجرا است،جشن نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج)است؛ در این راستا دبیرستان ما نیز با اعلام همکاری و ایستادگی در این راه با شعار #عید_امید با رویکرد ایجاد مهر و همدلی در تلاش است تا با بجا آوردن وظایف دینی، تربیتی و اجتماعی،ایجاد حس مفید بودن، همدلی با خانواده های کم بضاعت و فراهم ساختن لحظات خوش در روز های پایانی سال، در راستای تامین زضایت دانش آموزان و تحقق اهداف تربیتی گام بردارد.

خبرنگار دانش آموز پانا: آتنا شایان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار