‌معاون وزیر آموزش‌و‌پرورش از معلم دوره ابتدایی خود تقدیر کرد

تبریز (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش از معلم دوره ابتدایی خود در مدرسه شهدای روستای موسالو شهرستان هریس قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۲۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
‌معاون وزیر آموزش‌و‌پرورش از معلم دوره ابتدایی خود تقدیر کرد

به گزارش ‌روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، احمد محمودزاده در سفر به استان آذربایجان شرقی، راهی شهرستان اهر و اسکو شد که دیدار با معلم کلاس های چهارم و پنجم ابتدایی از جمله بخش‌های جالب این سفر بود‌.

معاون وزیر آموزش و پرورش در این دیدار ضمن عرض تبریک هفته گرامیداشت معلم، اظهار کرد: همه جایگاه کنونی‌مان را مدیون تلاش و علم‌آموزی از معلمان عزیزی هستیم که عمر خود را پای تخته کلاس درس گذرانده و در این راه موی سفید کرده‌اند.

وی با اشاره به برخی مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، گفت: امیدوارم بتوانیم در مدارس برای تربیت انسان خوب تلاش کنیم؛ چرا که هم تربیت و آموزش در کلاس شکل می‌گیرد و هم طراحی و مهندسی آینده کشور در کلاس درس طراحی می‌شود.

محمودزاده افزود: به همین دلیل است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همه ساله برای تکریم از مقام معلم و جایگاه علم در روز معلم در جمع معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت، حضور پیدا می‌‌نمایند.

محمودزاده با اشاره به مسئولیت سنگین معلمان، افزود: نیروی انسانی تربیت شده به دست معلمان هم تداوم و استمرار انقلاب اسلامی را در مأموریت خود قرار خواهد داد و هم حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط این دانش‌تموزان انجام خواهد گرفت.

وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت کشور، تصریح کرد: امیدوارم معلمان عزیز و تلاشگر ما بتوانند در تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی موفق باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار