مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران:

عدد بودجه حمل‌ونقل عمومی دو برابر شده است

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران گفت عدد بودجه به بیش از دو برابر در حوزه حمل‌ونقل و عدد ۳۵ هزار میلیارد تومان که معادل ۴۵ درصد بودجه شهرداری تهران است، رسیده است.

کد مطلب: ۱۳۵۳۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
عدد بودجه حمل‌ونقل عمومی دو برابر شده است

مجتبی شفیعی در نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، گفت: این کنفرانس فرصت مغتنمی برای هم‌افزایی‌ تخصصی مربوط به حوزه مهندسی ترافیک است. آخرین جلسه حضوری کنفرانس سال ۹۶ برگزار شد و ۵ سال بود که این همنشینی را نداشتیم و در نهایت با کمک همکاران سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران این جمع شکل گرفت.

شفیعی با بیان این نکته که این کنفرانس فرصتی برای ارتباط بین نخبگان و مجموعه مسئولان اجرایی ترافیک است، گفت: باید این گردهمایی را به فرایندی پایدار در مجموعه گفتمانی تبدیل کنیم و برگزاری رویداد سالانه خوب است ولی کافی نیست. به‌طور مستمر به اصلاح برنامه‌ها احتیاج داریم که این نیازمند یک ارتباط جدی است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران با بیان اینکه در حوزه‌های مرتبط با ترافیک متخصصین بسیار باسوادی حضور دارند اما مشکلات همچنان پابرجاست، عنوان کرد: این نشان دهنده عدم ارتباط میدانی بین مدیران و عاملان است. تصمیم گرفتیم یک کانال ارتباطی مستمری را شکل دهیم و نشست‌هایی را به صورت یک هفته در میان در محلی ثابت به عنوان مکانی برای هم اندیشی برای عرضه نظرات و مباحث ترافیکی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: بنابراین اگر دستاوردهای علمی خاصی در دست بود در این نشست‌های دوره‌ای ارائه می‌شود و با توسعه این کنفرانس نظرات مطرح شده در آن را وارد مساله تصمیم سازی و مجموعه پایش عملکرد در حوزه ترافیک می‌کنیم. امیدوارم در نهایت به جایی برسیم که اصلاح قوانین را از مجاری مربوط به خودش دنبال کنیم.

شفیعی افزود: اگر سوء عملکردهایی دیده می‌شود باید ارزیابی و انتقاد کرد تا روز به روز به سمت عملکرد بهتر حرکت کنیم.

این مدیر شهری با قدردانی از شهرداری به دلیل افزایش بودجه حمل‌ونقل پایتخت گفت: عدد بودجه به بیش از دو برابر در حوزه حمل‌ونقل و عدد ۳۵ هزار میلیارد تومان که معادل ۴۵ درصد بودجه شهرداری تهران است، رسیده است. امیدوارم در پنل‌های این کنفرانس به دستاوردهایی با رویکرد حل مساله برسیم و باعث بهبود شرایط زندگی مردم در حوزه‌های حمل‌ونقل بشویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار