معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز:

توانمندسازی و آموزش یکی از ارکان اساسی در سازمان نهضت سوادآموزی است

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد ارتقا سطح آگاهی و کسب دانش و مهارت‌های به‌روز از اهداف برگزاری دوره‌های توانمندسازی آموزش‌دهندگان سوادآموزی است.

کد مطلب: ۱۳۵۳۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی و آموزش یکی از ارکان اساسی در سازمان نهضت سوادآموزی است

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز که در جمع آموزش‌دهندگان سوادآموزی در کارگاه های آموزشی دروس ریاضی، قرآن و فارسی شرکت کرده بود به تبیین اهداف کلاس‌گذاری پالایش محور پرداخت.

معاون سوادآموزی استان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این دوره ها بر استفاده حداکثری و ایجاد هماهنگی و همدلی تاکید کرد و افزود: توانمندسازی و آموزش یکی از ارکان اساسی در سازمان نهضت سوادآموزی است که در این حوزه برای تمامی کارکنان و آموزش دهندگان به منظور ارتقا سطح آگاهی و کسب دانش و مهارت های به روز، دوره های مختلفی برنامه ریزی می شود.

در ادامه عسگرپور به تبیین طرح کلاس گذاری پالایش محور پرداخت و اذعان کرد: شناسایی و جذب هدفمند افراد بی‌سواد از طریق موقعیت جغرافیایی از مهمترین نقاط قوت این طرح است.

وی مشارکت فعال مجریان طرح به ویژه آموزش دهندگان را از مهمترین عوامل نتیجه بخشی این طرح دانست و بر اهتمام ویژه برای ریشه کنی بی سوادی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار