معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

طرح کلاس‌گذاری پالایش محور، منجر به شناسایی و جذب حداکثری افراد بیسواد می شود

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت کلاس‌گذاری پالایش محور منجر به شناسایی و جذب حداکثری افراد بی‌سواد می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۳۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح کلاس‌گذاری پالایش محور، منجر به شناسایی و جذب حداکثری افراد بیسواد می شود

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در جلسه وبینار با مناطق و نواحی استان عنوان کرد: شناسایی و جذب با توجه به پراکندگی افراد کم‌سواد و بی‌سواد از مهمترین چالش‌های ریشه کنی بی‌سوادی است.

وی افزود: در طرح کلاس گذاری پالایش محور، افراد بی‌سواد بر اساس اطلاعات جغرافیایی شناسایی و جذب می شوند تا گامی موثر در آموزش این افراد برداشته شود.

عسگرپور ضمن تبیین اهداف طرح کلاس گذاری پالایش محور اذعان کرد: جمع آوری اطلاعات و به‌روزرسانی آن از مهم‌ترین راهبردها و ابزارها در جهت پیشبرد اهداف هستند، به همین منظور سیاست سازمان بر محور پالایش آماری افراد کم‌سواد و بی‌سواد قرار گرفته که با توجه به پراکندگی افراد بی سواد و کم سواد به سمت ریشه کنی بی‌سوادی حرکت کنیم.

وی تسریع شناسایی، جذب و آموزش افراد بی‌سواد و کم سواد را مهمترین هدف این طرح دانست و خاطرنشان کرد: اهتمام ویژه همکاران، مدیران و آموزش دهندگان در این طرح منجر به تسهیل کلاس گذاری و شتاب بخشی به اهداف سوادآموزی می شود.

عسگرپور در ادامه با اشاره به پویش ایران سبز، ایران قوی به کاشت نهال با مشارکت همکاران ادارات سوادآموزی، آموزش دهندگان، سوادآموزان و خانواده هایشان در هفته منابع طبیعی تاکید کرد.

معاون سوادآموزی استان در پایان ضمن قدردانی از زحمات همکاران پرتلاش، همت مضاعف برای تحقق اهداف کمی و کیفی مورد انتظار با توجه به فرصت اندک باقیمانده را مورد اهمیت دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار