تقدیر خبرنگاران پانا از معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خلیل آباد

خلیل آباد(پانا)- تعدادی از خبرنگاران پانا و اعضای انجمن خبرنگاری کانون سلمان همزمان با هفته ی امر تربیتی و تربیت اسلامی ضمن تبریک ایام از زحمات معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خلیل آباد تقدیر کردند.

کد مطلب: ۱۳۵۳۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر خبرنگاران پانا از معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خلیل آباد

جواد بدیع زادگان معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خلیل آباد در دیدار با تعدادی از خبرنگاران پانا و اعضای انجمن خبرنگاری کانون سلمان از فعالیت های کانون ابراز رضایت کرد.
بدیع زادگان گفت: کانون های فرهنگی و تربیتی بازوهای قدرتمند امورتربیتی هستند که با جذب استعداد های برتر دانش آموزان و حمایت و پرورش آنها بیشترین کمک را به شکوفایی آینده سازان کشور انجام می دهند.
وی افزود :انجمن خبرنگاری از انجمن های فعال کانون است که با همکاری خبرگزاری دانش آموزی پانا موفق شده بسیاری از رویدادهای آموزش و پرورش را در طی سال تحصیلی اخیر پوشش دهد .
وی ضمن حمایت از خبرنگاران پانا از مدیران مدارس خواست تا در موارد مختلف با خبرنگاران پانا همکاری نموده تا علاوه بر انعکاس فعالیت های آموزشی و پرورشی امکان معرفی توانمندی های معلمان و دانش آموزان و تشویق آنان از طریق رسانه های معتبر فراهم شود.
خبرنگاران پانا نیز ضمن تبریک روز امورتربیتی با اهدای تابلوی از معاونت پرورشی اموزش و پرورش خلیل آباد که شامل تصاویر خبرها و مصاحبه های وی با خبرنگاران پانا بود از همکاری و مساعدت های ایشان و سایر کارکنان آموزش و پرورش تشکر کردند.

خبرنگار دانش آموز: محمد فاضل مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار