مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

قانونمندی از عوامل مهم پیشرفت آموزش و پرورش است

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره بر تکریم ارباب رجوع، قانونمندی را از عوامل مهم پیشرفت در آموزش و پرورش عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
قانونمندی از عوامل مهم پیشرفت آموزش و پرورش است

اجلاس مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان با مدیران و روسای نواحی و مناطق بعد از ظهر امروز ۱۴اسفند ۱۴۰۱در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.

در این اجلاس مباحث تخصصی در حوزه پشتیبانی، آموزشی و پرورشی مطرح و بررسی شد و نمایندگان مناطق جوار طی گزارشی مطالبات خود را بیان کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی سیستم در واگذاری مسئولیت ها را تخصص در کار، تعهد، پادکست و انقلابی بودن و خوش برخورد بودن عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان پایبندی به تکلیف محول شده به مدیران و روسا را ملاک اصلی برشمرد و بر تکریم ارباب رجوع و قانون مند بودن تاکید کرد.

وی برگزاری فعال شورای اداری مناطق را خواستار شده و برگزاری عالی مناسبت های دینی و ملی توأم با برنامه های شاد و اثرگذار در خور فهم دانش آموزان را تاکید کرد.

پوررادی به ۲۲اسفند و روز شهید اشاره کرده و گفت: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت ملاک است و توجه همه بعدی به این موضوع مورد توجه باشد.

وی مدیریت بحران تمامی روسا و مدیران مدارس را در مواقع ضروری تاکید کرده و اقدامات اورژانسی را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار