مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

جشن نیکوکاری انسان‌ها و قلب‌ها را به یکدیگر نزدیک می‌کند

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی جشن نیکوکاری را نزدیک‌کننده انسان‌ها به قلب‌ها عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکوکاری انسان‌ها و قلب‌ها را به یکدیگر نزدیک می‌کند

حجت الاسلام و المسلمین علی پوررادی در مراسم جشن نیکوکاری گفت: جشن نیکوکاری انسان ها و قلب ها را به یکدیگر نزدیک کرده و مهربانی را با انسان شکوفا می کند.

وی ادامه داد: همه انسان ها شادی، نشاط، عزت و عظمت را دوست دارند اما افرادی از این شادی ها به یاد ندارند و آن محروم هستند و در این خصوص انسان هایی که توانمند هستند باید با احسان دادن آنها را نیز شاد کنیم و نوع دوستی و انفاق را پرورش دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین پوررادی در پایان اظهار کرد: انسان ها اشرف مخلوقات و خلفیه الله هستند و لذا باید این انفاق را بیشتر از طبیعت انجام دهند.

همچنین در ادامه این مراسم مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه در هفته احسان و نیکوکاری قرارگرفته ایم، گفت: وظیفه اصلی تمام شیعیان و مسلمانان رسیدگی به نیازمندان است.

غلامعلی ملامهدی افزود: در ۱۱ ماه گذشته ۵۱۴ میلیارد تومان حقوق به ۸هزار و ۱۵۰ خانوار پرداخت شده است و قابل ذکر است که وظیفه و رسالت اصلی کمیته امداد، زنده نگه داشتن احسان و انفاق است.

وی خطاب به دانش آموزان نیز گفت: فرزندان و عزیزان من، به آینده امیدوار باشید چرا که حوادث اخیر گذری هستند. ما برای امنیت این مرز و بوم شهید داده ایم.

لازم به ذکر است که هفته احسان و نیکوکاری از۱۴ اسفند شروع شده و تا۲۱ اسفند ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار