واکنش مهدی چمران به مسمومیت دانش‌آموزان

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران با واکنش به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس ابراز امیدواری کرد که این موضوع سریعتر ریشه‌یابی شود.

کد مطلب: ۱۳۵۳۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
واکنش مهدی چمران به مسمومیت دانش‌آموزان

مهدی چمران در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به مسمومیت دانش آموزان در مدارس، اظهار کرد: متأسفانه تعدادی از دانش آموزان مسموم شدند که هنوز علت آن مشخص نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه امیدواریم دستگاه های امنیتی، وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش نتیجه کار را اعلام کنند، یادآور شد: در این زمینه نگرانی به وجود آمده و امید است با اعلام نتایج در این خصوص، کسانی که در داخل و خارج از کشور به موضوع دامن می زنند، موجب نگرانی بیشتر نشود.

وی افزود: البته اشک تمساح هایی که دیگران می ریزند بیشتر به لطیفه شبیه است. سفرای کشورهایی مثل انگلیس در جنگ جهانی اول ۱۰ میلیون نفر از ملت ما را به دلیل قحطی مصنوعی به کام مرگ کشاندند. وقتی در چنین مواردی دلسوزی می کنند خودشان ریشه مشکلات و منشأ مشکلات برای دانش آموزان خودشان هستند.

چمران با بیان اینکه حالا این قدرت‌ها به دنبال فریاد و دلسوزی برای دانش آموزان‌مان افتاده‌اند، تصریح کرد: برای دانش‌آموزانی که مسموم شدند آرزوی سلامتی داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه کسانی که برای دختران ما دلسوزی می کنند بدانند که در کشور ما، وزارت آموزش و پرورش و بنیاد برکت و دیگر نهادها مدرسه می سازند، خاطرنشان کرد: برخورد مسئولین ما با دختران اینگونه است و صبحت هایی که مطرح می شود بیشتر به جوک شبیه است و امیدواریم سریعتر ریشه یابی و از حوادث بعدی جلوگیری کنند تا سمومی که در مدارس پخش می شود، مشکل ساز نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار