برگزاری جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری در مدارس شهرستان ابرکوه

ابرکوه (پانا) - جلسه هماهنگی برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در محل سالن اداره آموزش وپرورش ابرکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری در مدارس شهرستان ابرکوه

جلسه هماهنگی برگزاری جشن احسان و نیکوکاری درشهرستان ابرکوه با حضور محمدرضا نجفی، مدیر اداره آموزش وپرورش، کاظم چاکرحسینی، رییس کمیته امداد، رضا فلاحزاده، معاون پرورشی آموزش و پرورش ابرکوه، سعید عزیزی، مسئول مشارکت کمیته امداد، شهربانو کارگر، کارشناس فرهنگی کمیته امداد و فاطمه رجبی نژاد، مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که به منظور انجام هماهنگی‌های لازم در خصوص برپایی هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن احسان و نیکوکاری برگزار شد؛ کاظم چاکرحسینی مدیرکمیته امداد شهرستان، در رابطه با اهمیت و جایگاه کمک کردن و همیاری در امور خیریه نکاتی را بیان کرد.

چاکرحسینی به صدا درآمدن زنگ نیکوکاری در ۱۴ اسفندماه، جمع آوری کمک های مردمی در نماز جمعه، تهیه کلیپ در مورد نیکوکاری،برنامه های فرهنگی و... را از برنامه های قابل اجرا برشمرد.

محمدرضا نجفی مدیر آموزش وپرورش در این جلسه گفت: در جشن نیکوکاری که هر سال در مدارس سراسر کشور برگزار می شود هدف اصلی اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری و ترویج سنت حسنه اسلامی انفاق در بین دانش آموزان و در سطح جامعه است.

نجفی تصریح کرد: جشن نیکوکاری و احسان از یکی از فرصت های پیش روی آموزش و پررورش برای تحقق اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری است.

در پایان جلسه نیز اعضا در زمینه نحوه برگزاری این مراسم نظرات خود را بیان و مدارس بهشت فردوس وعفت به عنوان مدارس نمادین اجرای برنامه انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار