بوشهر از استان‌های پیشرو در فعالیت‌های پرورشی است

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت بوشهر با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع تربیتی، از استان‌های پیشرو در حوزه پرورشی و فرهنگی است.

کد مطلب: ۱۳۵۱۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بوشهر از استان‌های پیشرو در فعالیت‌های پرورشی است

علی اصغر باقرزاده در آستانه هفته امور تربیتی و در نشست با مدیرکل و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: شعار و رویکرد هفته امور تربیتی، «تربیت؛ همیشه و همه جا»است؛ یعنی زمان و مکانی به تربیت اختصاص ندارد و در همه زمان‌ها و مکان‌ها می‌توان به امر تربیت پرداخت‌.
وی افزود: برنامه‌های این هفته در ۲ محور "تکریم، ترویج و تصویرسازی از جلوه‌های تربیت" و با هدف توسعه گفتمان تربیت و تصویرگری جلوه‌های تربیت انجام می‌شود.
باقرزاده عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا در ماه جاری با حضور در بوشهر، از خدمات فعالان امور تربیتی قدردانی کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این نشست با بیان اینکه بر اساس سند تحول، همه ارکان مدرسه دارای نقش تربیتی هستند، اظهار کرد: محبوبیت رمز اصلی موفقیت معلم در اجرای فعالیت‌های تربیتی و آموزشی تاثیرگذار بر روی دانش‌آموز است.
علی موحدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بنیانگذاران نهاد مقدس امور تربیتی و ۱۴ شهید امور تربیتی استان، ادامه داد: همایش طلایه‌داران تربیت، کاشت نهال به نام و یاد شهیدان امور تربیتی، همایش چهره‌های ماندگار امور تربیتی، سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه و پویش سپاس مربی از مهمترین برنامه‌های گرامیداست هفته تربیت در اسفند ۱۴۰۱ است.
وی عنوان کرد: استان بوشهر به عنوان اولین استان، با اجرای طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی در سومین سال متوالی، پیوست عملی سند تحول را اجرایی کرده است.
موحدی ادامه داد: با برگزاری ۲ فراخوان ملی و دریافت مقالات، شاخص‌های خانواده و مدرسه تراز انقلاب اسلامی، تبیین و تدوین شده است تا بر اساس آنها مدارس در تراز افق ۱۴۰۴ و خانواده‌های موفق در تراز انقلاب شناسایی، معرفی و تجلیل شوند.
وی تاکید کرد: ترویج فرهنگ انقلابی و تربیت نسلی پیشرو و خلاق برای تشکیل تمدن نوین اسلامی، رسالت اصلی آموزش و پرورش استان است.
موحدی در پایان با بیان اینکه آموزش و پرورش در بهترین شرایط تعامل با بزرگان استان قرار دارد، یادآور شد: اعلام رضایت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از عملکرد آموزش و پرورش را سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت می‌دانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار