دبیرخانه کشوری کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی در بوشهر شروع به کار کرد

بوشهر(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر از شروع به کار دبیرخانه کشوری راهبری کارگروه آموزشی کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دبیرخانه کشوری کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی در بوشهر شروع به کار کرد

علی موحدی با بیان این‌که کارگروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی استان در سال‌های اخیر گام‌های مهمی در جهت پیشبرد امور تربیتی برداشته است، اظهار کرد: بررسی فعالیت سرگروه های 18گانه مناطق استان در سال تحصیلی 1399-1400 نشان داد هر یک از آنان در شاخص‌های مهم بازدید از مدارس، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی، اجرای مسابقات و تولید محتوای تربیتی و آموزشی نقش سازنده‌ای داشته‌اند.

موحدی گفت: گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی استان در سال 1399 مقام دوم کشوری و در سال 1400 مقام برتر کشوری را کسب کرده است.

او افزود: عملکرد موفق این گروه سبب شده است تا معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت، دبیرخانه کشوری را به استان بوشهر واگذار کنند.

موحدی گفت: استان بوشهر برای دو سال تحصیلی 1400-1401 و 1401-1402 میزبان و مسئول دبیرخانه است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: توسعه مستمر شایستگی‌ها و مهارت‌های تخصصی و حرفه‌ای مربیان و معاونان پرورشی با بهره‌‌گیری از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، نظارت بر حسن اجرای برنامه ها و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مربیان و معاونان پرورشی و ارائه پیشنهاد های لازم، بهبود کمّی و کیفی از اهداف تشکیل این دبیرخانه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار