مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان:

یکی از موضوعات بسیار اساسی در آموزش و پرورش، بحث اخلاقی و تربیتی است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت در بحث نظام تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش یکی از موضوعات بسیار اساسی، بالاخص در بحث ساحت‌های تربیتی، بحث اخلاقی و تربیتی است که مسلما آشنایی دانش‌آموزان با شهدا و آرمان‌های شهدا است.

کد مطلب: ۱۳۵۱۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
یکی از موضوعات بسیار اساسی در آموزش و پرورش، بحث اخلاقی و تربیتی است

حسنعلی میرعبدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در حاشیه برگزاری ویژه برنامه مثل پدر به پانا گفت: «شهدا در این جهان میزبانان خوبی بودند و هم اکنون مهمانان بسیار خوبی در نزد حضرت حق هستند. مسلما سردار دلها، سید مقاومت،شهید سلیمانی چون جهادشان بزرگ بود شهادتشان نیز بسیار بزرگ بود.»

وی افزود: «نظام جمهوری اسلامی منشاء رویش انسان‌های خودساخته و مجاهد در راه خداست. این حرکت و جریان به هیچ عنوان متوقف نخواهد شد و چرخه رویش است؛ شهیدان و ایثارگران در این چرخه متحول شدند و رویش پیدا کردند. این چرخه درون زا، زنده و همواره در حال تحول است. بدانیم شهید سلیمانی در این بستر، مکتب و نظام که آن را حرم می‌خواند، رشد رویش و پرورش یافته است، این نظام، مقدس و خود سند حقانیت است.»

وی در پایان اظهار کرد: «من امیدوارم همه کسانی که در این عرصه پا می گذارند و همه کسانی که دلداده شهدا هستند همچنان که زندگیشان موثر است، شهادتشان هم مثل شهید سلیمانی موثر باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار