17 نوع تسهیلات به دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت می‌شود

تهران (پانا) - رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از پرداخت وام ویژه دستیاری و همچنین انعقاد تفاهم نامه با سازمان تامین اجتماعی برای پوشش بیمه درمانی و در نظر گرفتن سوابق کاری دانشجویان دستیاری و PHD به عنوان اقدامات جدید این صندوق یاد کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
17 نوع تسهیلات به دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت می‌شود

علی اکبر محمدی در اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور در مجتمع شهدای سلامت مشهد مقدس با بیان اینکه 17 نوع تسهیلات به دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی پرداخت می شود، اظهار داشت: سیستم نرم افزار یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سال جاری راه اندازی شده است.

وی افزود: برخی از انواع وام های دانشجویی در سال 1401 نسبت به سال گذشته رشد مناسبی داشته بگونه ای که برخی از آنها از 50 تا 300 درصد افزایش یافته است همچنین تسهیلات دستیاری بین 57 تا 76 درصد رشد داشته است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تصریح کرد: توسعه زیرساخت های خوابگاهی مورد توجه ویژه وزارت بهداشت است. در حال حاضر 62 پروژه خوابگاه مجردی با ظرفیت 19 هزار تخت و 7 خوابگاه متاهلی با حدود 225 باب در حال ساخت است که برای تکمیل این پروژه ها حداقل به 4 هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار