مشارکت ۳۰درصدی خیرین در پروژه‌های سلامت کشور

تهران (پانا) - مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت با بیان اینکه تقریبا خیرین در ۳۰درصد پروژه‌های سلامت کشور حضور دارند، تاکید کرد در زمان کرونا اگر کمک خیرین نبود، سخت می‌توانستیم از پس گرفتاری‌های حادث‌شده این ویروس بربیاییم.

کد مطلب: ۱۳۵۰۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت ۳۰درصدی خیرین در پروژه‌های سلامت کشور

به گزارش وزارت بهداشت، محمدجواد حیدری‌پور اظهار داشت: کار خیر و فعالیت خیرین با زندگی ما ایرانیان عجین است و از قدیم جزو فعالیت ما ایرانیان بوده و نیکانان ما نیز همواره در کار خیر و وقف حاضر و فعال بوده‌اند.

مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت افزود: طی چند سال اخیر در حوزه سلامت شاهد رشد چشم‌گیری در همه شهرهای کشور بودیم و یکی از ستون‌های جدی و اصلی حوزه سلامت خیرین هستند و در همه حوزه های سلامت از ساخت‌وساز مجموعه‌های بهداشتی درمانی و خوابگاه گرفته تا دستگاه‌ها و تجهیزات، خیرین حضور پررنگی دارند.

حیدری‌پور خاطرنشان کرد: خیرین بدون هیچ چشم‌داشتی و با نگاهی خالصانه و دل‌سوزانه در حوزه سلامت حضور دارند و پیشرو هستند. ما به عنوان حوزه خیرین وزارت بهداشت وظیفه داریم از آنان قدردانی، حمایت و تسهیل‌گری کنیم تا این بزرگواران به نیات خیر خود برسند و از دولت و مجلس کمک میگیریم تا سرعت کمک آنان بیش‌تر شود.

مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت افزود: وزیر بهداشت و معاونان ایشان همراهی بسیار خوبی با خیرین دارند و در این یکی دو سال اخیر سرعت فعالیت خیرین چند برابر شده است.

وی با بیان این‌که تقریبا خیرین در ۳۰درصد پروژه‌های سلامت کشور حضور دارند، گفت: در زمان کرونا اگر کمک خیرین نبود، سخت می‌توانستیم از پس گرفتاری‌های حادث شده این ویروس بر بیاییم و خیرین و حتی بنگاه‌های اقتصادی در مقابله با ویروس کرونا سنگ تمام گذاشتند.

حیدری‌پور تاکید کرد: همبستگی و اتحاد مردم در مقابله با کرونا و دیگر حوزه‌های سلامت در تاریخ ماندگار شد. اگر قرار باشد مقبولیت مردمی جمهوری اسلامی اندازه‌گیری شود، حضور و مشارکت مردم و خیرین در پروژه‌های مختلف به ویژه حوزه سلامت گواه روشنی بر این ادعا است.

وی ادامه داد: ما با کمک خیرین توانستیم بر سنگ‌اندازی های دشمنان به ویژه در حوزه سلامت فایق آییم.

وی درباره همایش میراث ماندگار که به همت دانشکده علوم پزشکی سراب برگزار شد گفت: این همایش الگوی خوبی است و انشالله بتوانیم با کمک هم، سطح خدمات به مردم در حوزه سلامت را افزایش دهیم و حوزه سلامت یک حوزه مردمی است و کشورهایی که در این حوزه جواب گرفتند به دلیل مشارکت دادن مردم در این حوزه بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار