معاونت امور زائرین استانداری خراسان‌رضوی:

تاریخ کشور ما مزین به افتخارات بسیار دانش‌آموزی است

مشهد (پانا) - معاونت زیارت استانداری خراسان‌رضوی در حاشیه افتتاحیه طرح شهید طوقانی گفت جامعه ایران مانند ورزش باستانی عرصه‌های دیگری نیز دارد که سالم و سازنده است.

کد مطلب: ۱۳۵۰۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تاریخ کشور ما مزین به افتخارات بسیار دانش‌آموزی است

حجت گنابادی نژاد گفت:«تاریخ ما با افتخارات حوزه دانش آموزی درخشان است. دانش آموزان در زمانی که حضرت امام خمینی(ره) علم انقلاب را بلند کردند خوش درخشیدند. اگر در ماه های اخیر شاهد بودیم که دشمن طمع کرد به حوزه دانش آموزی علتی نداشت جز ظرفیت های عظیم این حوزه سند تحویل بنیادین آموزش وپرورش در حوزه تربیت اصلی ترین ماموریت خودش را در استعدادها و توانمندسازی حوزه دانش آموزی و تربیت های بومی و دینی تغییر و پیگیری می کند.»

وی افزود:«توجه به ورزش زور خانه ای به نظرم یک اتفاق خوب و مبارکی بوده که به همه عزیزانی که در استان این اهتمام را داشتند باید تبریک بگوییم. هم از باب انتخابشان وهم از باب همتی که این ظرفیت بزرگ و بسیار خوب را توانستند شناسایی و سازماندهی کنند. این ۲۵۰۰ نفر دانش آموز که در طرح شهید طوقانی سازماندهی شدند برای همه ما مسئولین یک تذکر است که اگر دانش آموزان در بعضی عرصه ها حاضر نیستند، کوتاهی های ما است، حتما ما مثل ورزش زورخانه ای عرصه های دیگری داریم که مانند این ورزش سالم، سازنده و پرجاذبه است.»

وی اظهار کرد: «آدرس های غلطی که امروز با منابع و مراجع دشمنان ما گاهی در دستور کار برخی نویسندگان و تریبون داران ما قرار می گیرد به نظرم ورزش باستانی یکی از آنهاست که می تواند به ما اثبات کند که خیلی درگیر آدرس های غلط نشویم، زیرا آدرس های خوب مانند ورزش باستانی فراوان است که اگر به جوانان و نوجوانان و آحاد مردم ارائه کنیم می توانیم خیلی از ظرفیت ها و جاذبه هایی که امروز جامعه ما نیاز دارد و حق آن است که بتوانیم یک نشاط سالم و سازنده و شادی های مؤمنانه را گسترش دهیم .ما نیز در سطح استان اعلام می‌کنیم که هرچه از این ظرفیت ها وجود داشته باشد حمایت می‌کنیم.»

خبرنگاران دانش آموز : احدغایتی،امیر علی مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار