اعزام کاروان فجر با نشاط و افتتاحیه طرح شهید طوقانی در خراسان‌رضوی

مشهد (پانا)- با حضور تعدادی از مسئولین و دانش‌آموزان ورزشکار و خانواده‌های ورزش دوست، طرح بزرگ شهید طوقانی آغاز شد و کاروانی کامل و مجهز به لوازم ورزشی، به مناطق محروم استان خراسان‌رضوی اعزام شد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اعزام کاروان فجر با نشاط و افتتاحیه طرح شهید طوقانی در خراسان‌رضوی

این مراسم برای ۲طرح بزرگ در حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش استان برگزار شد و حضور بسیاری از مسئولین نشانگر اهمیت این مراسم بود.

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی، مهرعلی باران چشمه، رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای، صفدر سلطانی، معاون تربیت بدنی و سلامت استان خراسان رضوی، حسین باغگلی معاون فرهنگی شهرداری استان خراسان رضوی، حجت گنابادی نژاد معاون امور زیارت استانداری خراسان رضوی، داریوش کوکبی رییس بسیج سازندگی امام رضا (ع)، مهدی ناصحی نماینده اعضای شورای شهر مشهد وحسین امامی نماینده مجلس شهرستان طرقبه شاندیز در این مراسم حضور داشتند.

کاروان فجر بانشاط با محوریت برقراری عدالت آموزشی و ایجاد و تجهیز تمامی مدارس به امکانات ورزشی با حضور مسئولین مربوطه راهی شهرستان های استان و شهر مشهد شد.

این کاروان که شامل ۱۴۰ هزار قلم تجهیزات همچون: توپ فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال، راکت تنیس روی میز و بدمینتون، میز تنیس روی میز و طناب بازی و... است که مبلغی بالغ بر ۲۵میلیارد برای آنها هزینه شده است.

لازم به ذکر است که این بسته‌ها به تمامی مدارس مشهد ارسال شد.

لازم به ذکر است مدارس استان می‌توانند از شنبه با مراجعه به واحد تربیت بدنی ادارات آموزش پرورش این تجهیزات را تحویل بگیرند.

طرح شهید طوقانی با نمایش (دانش آموزمرشدان) خراسانی آغاز شد.

۲۰۰دانش آموز مرشد، در اجرای گروهی و بی نقص آغازگر این طرح شدند و زین پس طبق اعلام آموزش و پرورش استان می بایست زنگ آغازین مدارس آهنگ زیبای زورخانه ای باشد که دانش آموز مرشدان آن را به نوا در می آوردند.

قابل ذکر است که این طرح جهت ایجاد علاقه و انگیزه در دانش آموزان برای کسب مهارت ورزش ایرانی «زورخانه ای» است.

دانش آموز خبرنگار :امیرعلی مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار