مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

کشف استعداد و علایق دانش‌آموزان، برعهده مربیان مناطق است

بهارستان یک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، در همایش تقدیر از رابطین سلامت و مربیان تربیت‌بدنی این منطقه، کشف استعدادها و علایق دانش‌آموزان را در وهله اول برعهده مربیان و معلمان در مدرسه، دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۰۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف استعداد و علایق دانش‌آموزان، برعهده مربیان مناطق است

همایش تقدیر از رابطین سلامت و مربیان‌ تربیت‌بدنی منطقه ناحیه یک بهارستان با حضور رضا امیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، آیت اصلانی مدیر، مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و سایر مسئولین شهرستانی در سالن اجتماعات کانون شهید مطهری برگزار شد.

آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در این همایش، ضمن اشاره به اهمیت توجه مربیان و معلمان به استعداد دانش‌آموزان در مدارس اظهار کرد: کار و تکلیف بر تمامی دانش‌آموزان مشخص و معین است؛ همچنین لازم است مربیان و معلمان برنامه‌ریزی کنند تا هر دانش‌آموزی که از استعدادها و علایق متنوعی برخوردار است، شناسایی شود؛ زیرا شناخت دانش‌آموزان مستعد منطقه در وهله اول برعهده مربیان و معلمان است.

وی در ادامه افزود: بنابراین با توجه به گرایش و استعداد اکثر دانش‌آموزان به زمینه‌های ورزشی، مسئولیت و وظیفه مربیان تربیت‌بدنی را برای شناخت و کشف این دانش‌آموزان دو چندان می‌سازد.

شایان ذکر است مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در این همایش از احداث ۵ زمین چمن و یک زمین ساحلی در مدارس منطقه خبر داد و تاکید کرد: باتوجه به اهمیت کشف استعداد دانش‌آموزان منطقه، طی گفت‌وگوهای صورت گرفته با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جهت تحقق این امر مهم، بودجه اولیه بابت احداث زمین چمن در مدارس اختصاص داده شد که به‌ این واسطه در حال‌ حاضر ۵ مدرسه دارای زمین چمن و یک مدرسه دارای زمین ساحلی شده‌ است.

اصلانی در پایان آموزش و پرورش را مکانی برای کشف دانش‌آموزان مستعد دانست و خاطرنشان کرد: درحال حاضر آموزش و پرورش و نهادهای مربوطه، با به کار‌گیری تمام تلاش خود در جهت کشف استعدادهای دانش‌آموزان، فعالیت‌های خود را بهبود می‌دهد؛ اما با این وجود از مربیان پرورشی انتظار می‌رود که در حفظ، صیانت، به‌کارگیری و کشف استعدادهای دانش‌آموزان با حضور و نظارت مستقیم کوشا باشند.

دانش‌آموز خبرنگار: دنیا سلطانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار