در جلسه مشترک مسئولان مدیریت بحران و آموزش و پرورش قم عنوان شد:

تمامی کلاس‌های مدارس قم به صورت حضوری برگزار می‌شود

قم (پانا) - تشکیل کلاس‌های حضوری و نقش موثر مدیران مدارس در آرام‌سازی محیط‌های آموزشی و روحیه‌بخشی به دانش‌آموزان در جلسه مشترک مدیریت پیشگیری از بحران استانداری و آموزش و پرورش قم مورد تاکید قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۴۹۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تمامی کلاس‌های مدارس قم به صورت حضوری برگزار می‌شود

جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان قم با هدف آمادگی هر چه بیشتر و برنامه ریزی دقیق تر در مواجهه با حوادث و پیشگیری از حادثه قبل از وقوع، با حضور محسن اروجی مدیریت بحران استانداری قم در محل سالن شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

اروجی طی سخنانی در این جلسه با بیان اینکه نقش مدیران مدارس و بویژه حضور مشاوران در ایجاد روحیه و آماده‌سازی دانش آموزان و تلطیف جامعه بسیار مهم است، اظهار کرد: ما تمام وقت در خدمت مجموعه آموزش و پرورش هستیم و مدیران در صورت وقوع هرگونه حادثه ای، ضمن حفظ آرامش حتما با اورژانس 115 تماس بگیرند.
وی گفت: امیدواریم بعد از این شاهد اینگونه اتفاقات در مدارس استان نباشیم. البته بررسی تیم های تخصصی در مورد موضوع با جدیت درحال پیگیری است.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز با بیان اینکه رابطه بین دانش آموز و معلم رابطه فرزند و مادر، فرزند و پدری است، گفت: باید نسبت به شان این جایگاه نهایت تلاش خود را به عمل آوریم و از خانواده ها هم انتظار داریم هیچگاه معلمان را از خود جدا ندانند.

وی افزود: ضرورت دارد مدیران نواحی و مناطق در سریع‌ترین زمان نسبت به برگزاری جلسه انجمن اولیا و مربیان اقدام کنند تا با همفکری اعضای محترم انجمن ها در مدارس و خانه با تدبیر بیشتر بتوان امور مدرسه را پیش برد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تاکید کرد: به خانواده‌ها قول می دهیم همواره در کنار فرزندان خوبمان که سرمایه های عظیم این جامعه هستند، هستیم و به وجود آنان افتخار می کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آموزش ها حضوری است، گفت: اگر دانش آموزی نتوانست در مدرسه حضور یابد با هماهنگی مدیر می تواند به صورت خودخوان از طریق شبکه شاد از آموزش بهره‌مند شود؛ معلمان نیز قبل از دانش آموزان وارد کلاس شده و پس از دانش‌آموزان از کلاس خارج شوند. والدین نیز در صورت عدم حضور فرزندشان در مدرسه، با مدیر هماهنگ شوند.

رحیمی ادامه داد: جهت تصمیم‌گیری خدمات آموزشی شاد به دیگر دانش آموزان، به زودی نماینده وزیر در شبکه شاد به قم سفر خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار