اعزام ۷ هزار دانش‌آموز استان بوشهر به سفر تربیتی راهیان نور

گناوه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد۷ هزار دانش‌آموز دختر و پسر بیش از ۵۰۰ مدرسه سراسر استان، به سفر تربیتی راهیان نور اعزام شده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۴۸۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۷ هزار دانش‌آموز استان بوشهر به سفر تربیتی راهیان نور

علی موحدی در آیین بدرقه آخرین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان در بندر گناوه اظهار کرد: سفر تربیتی راهیان نور امسال در۲ مرحله آبان با اعزام دانش‌آموزان پسر و بهمن با مشارکت دانش‌آموزان دختر اجرا شده است.

وی افزود: دانش‌آموزان در این سفر سه روزه با استقرار در اردوگاه حضرت فاطمه زهرا(س) سپاه امام صادق(ع) در منطقه مارد، با همراهی راویان از مناطق عملیاتی جبهه جنوب بازدید کرده‌اند.

موحدی عنوان کرد: این سفرها با حمایت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار و همکاری صادقانه مجموعه سپاه امام صادق(ع) به ویژه فرماندهی تلاشگر این مجموعه انقلابی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه استقبال گسترده دانش‌آموزان از این سفر معنوی، از زیبایی‌های آموزش و پرورش است، ادامه داد: استقبال دانش‌آموزان و خانواده‌ها به حدی بود که امکان حضور همه دانش‌آموزان در این سفر فراهم نشد که این مهم بار مسئولیت ما را برای سالهای آینده سنگین‌تر کرده است.

گفتنی است سفر تربیتی راهیان نور دانش‌آموزی استان بوشهر در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز دختر شهرستان‌های گناوه و دیلم به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار