جانشین سپاه سیدالشهدا استان تهران:

شهدای فاطمیون برترین افراد در جامعه هستند

شهرری یک (پانا)- جانشین سپاه سیدالشهدا استان تهران، شهدای فاطمیون را یکی از برترین افراد در جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۸۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
شهدای فاطمیون برترین افراد در جامعه هستند

سردار قربان‌محمد ولی‌زاده، جانشین سپاه سیدالشهدا استان تهران، در حاشیه مراسم یادواره شهدای فاطمیون شهرستان ری، ضمن تقدیر و تشکر از مقام والای شهدا و مسئولین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) اظهار داشت: به برکت یادواره‌های این‌چنینی، برکات و نزولات مقام معظم شهدا در جامعه پر رنگ تر خواهد شد و به برکت خون شهیدان کشور همچنان استوار خواهد ماند.

وی شهدا را برترین افراد جامعه عنوان کرد و در همین میان افزود: شهدای مدافعین حرم، مقاومت هنگامی که با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ملاقات می‌کردند، انرژی بی شماری می‌گرفتند و برای برقراری امنیت هر چه بیشتر جامعه آماده می‌شدند؛ لازم است یادی از شهید دل‌ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی که تمام مدت طول عمر خود را صرف مقاومت و امنیت کشور کردند کنیم و یاد ایشان را باری دیگر در دل‌ها نهادینه کنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در همین میان، ادای احترام میکنیم محضر خانواده‌های معظم شهدا که در راه امام و انقلاب خود ثابت قدم ماندند و با افتخار از آنها به عنوان شهید فاطمیون یاد می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز فضای سپاه سید الشهدا با حضور خانواده‌های شهدای فاطمیون به فضایی معنوی، بهشتی به اسم مطهر شهدای والامقام تبدیل شد و به برکت حضور شما، فضا معنویاتی چندین برابر را گرفت.

سردار ولی‌زاده، جانشین سپاه سیدالشهدا استان تهران را تصویر‌گر عظمت انسان‌ها دانست در تأکید کرد: به معنای واقعی، شهدای مدافعین حرم، با شجاعت و با درایت حرم مطهر فاطمیون را آزاد کردند گرچه خود به فیض عظیم شهادت نائل آمدند اما با آسودگی جان خود را از دست دادند چرا که آنان در زمان اِشغال حرم با شجاعت و مردانگی بدون هیچ ترس و واهمه‌ای پا در این عرصه، آزاد کردن حرم مطهر نهادند و در برابر خداوند متعال به علو درجات دست یافتند.

وی گفت: خداوند را سپاس می‌گویم که توفیقی عظیم به ما عطا کردند تا در نهمین یادواره شهدای فاطمیون محضر شما خانواده‌های محترم باشیم، شهادت یک معیار به تمام معناست که انسان خود باید این توفیق الهی را داشته باشد و خود را به معیار الهی نزدیک‌تر کنند تا در راه حفظ خاک خود به شهادت نائل شوند.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا هاشم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار