مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

کسب رتبه دستگاه برتر غنی‌سازی اوقات‌فراغت، توسط آموزش و پرورش استان قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد دستگاه برتر غنی‌سازی اوقات‌فراغت، توسط آموزش و پرورش استان قزوین کسب شد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دستگاه برتر غنی‌سازی اوقات‌فراغت، توسط آموزش و پرورش استان قزوین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی، اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، عنوان دستگاه برتر در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان را کسب کرد.

نقی سیاهکالی مرادی، مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین، با اعلام این خبر اظهار کرد: در ارزیابی به عمل آمده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان دبیرخانه غنی سازی اوقات فراغت استان، آموزش و پرورش به منظور برگزاری شایسته برنامه‌های ویژه خانواده و نوجوانان در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دستگاه برتر معرفی شد و از تلاش های همکاران و دست اندرکاران این حوزه تشکر و قدردانی به عمل آمد.

سیاهکالی مرادی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان در طول تابستان ۱۴۰۱ بیش از ۵۰۰ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت برگزار کرده و بالغ بر ۵۰ هزار دانش آموز را در فعالیت‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و علمی این پایگاه ها جذب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت های مربوط به غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان با مشارکت تشکل‌های دانش آموزی و جذب دانش آموزان در کانون های فرهنگی و تربیتی، مراکز دارالقرآن، پژوهش‌سراهای دانش آموزی و سالن های ورزشی انجام می شود.

سیاهکالی مرادی اظهار کرد: با عنایت به شعار "هر دانش آموز، یک مهارت" در پایگاه های غنی‌سازی اوقات فراغت برنامه هایی را برای این اوقات در نظر گرفته‌ایم تا با شیوه‌های جذاب و خلاق متناسب با سن و نیازهای کودکان و نوجوانان بتوانند از آنها استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار