پایگاه غنی‌سازی اوقات‌فراغت ویژه دانش‌آموزان استثنایی در بوشهر شروع به کار کرد

بوشهر (پانا) - آیین افتتاحیه پایگاه تابستانی غنی‌سازی اوقات‌فراغت ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه مدارس استثنایی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی و معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در مدرسه کوشا دوره دوم متوسطه کاردانش مخصوص دانش آموزان با نیازهای ویژه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه غنی‌سازی اوقات‌فراغت ویژه دانش‌آموزان استثنایی در بوشهر شروع به کار کرد

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر در آئین افتتاحیه پایگاه تابستانه در مدرسه کوشا دوره دوم متوسطه کاردانش مخصوص دانش‌آموزان با نیازهای ویژه شهر بوشهر اظهار کرد: پایگاه‌های تابستانه غنی‌سازی اوقات فراغت ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سطح استان از امروز فعالیت خود را آغاز کردند.

عباس طاهری با بیان اینکه در بیشتر شهرستان‌ها و مناطق استان جمعیت دانش‌آموزان با نیازهای ویژه اندک است ادامه داد: با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی و همچنین معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان این گروه دانش‌آموزی نیز تحت پوشش پایگاه‌های تابستانه شهرستان‌ها و مناطق قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: برنامه‌های مدنظر پایگاه‌های تابستانه با توجه به معلولیت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی خواهد شد تا همه دانش‌آموزان از خدمات این پایگاه‌ها بهره‌مند شود.

طاهری به برنامه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های ورزشی پایگاه تابستانه نیز در سالن ورزشی شهید مهدوی شهر بوشهر انجام می‌شود و همچنین دانش‌آموزان علاقه‌مند و مستعد در پایگاه‌ها برای اعزام به مسابقات شناسایی خواهند شد.

وی هدف از اجرای این برنامه را تخصیص یک مهارت به هر دانش‌آموز عنوان کرد و افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با اولویت برنامه‌های مهارتی در مدارس استثتنایی اجرایی می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر ضمن تشکر از مدارس استثنایی مجری برنامه خاطرنشان کرد: با توجه به هم‌زمانی و هم‌پوشانی اجرای طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و همچین مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی کشوری و همچنین پایگاه‌های تابستانه، فعالیت‌ها به صورت هماهنگ در مدارس مجری اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار