به همت مدیریت اداره آموزش وپرورش چهاردانگه برگزار شد:

رویداد علمی پژوهشی تجلیل از دانش‌آموزان نخبه منطقه چهاردانگه

چهاردانگه (پانا) - رویداد علمی پژوهشی تجلیل از دانش‌آموزان نخبه منطقه چهاردانگه، با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رویداد علمی پژوهشی تجلیل از دانش‌آموزان نخبه منطقه چهاردانگه

رویداد علمی پژوهشی تجلیل از دانش‌آموزان نخبه منطقه چهاردانگه با حضور مدیرکل شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در این مراسم خطاب به دانش آموزان نخبه شهر چهاردانگه بیان کرد: سقف آرزوها و اهداف خود را بالا ببرید، وقتی دقیقا نمی‌دانیم از زندگی چه چیزی می‌خواهیم، طبیعتا به وضعیت روشن و مطلوبی نمی‌رسیم و اکثر مواقع کار به خوبی هم پیش نمی‌رود؛ پس آرزوهایمان در حد خیال و تصور ذهنی باقی می‌مانند.

وی افزود: بنابراین افکار بزرگ خود را در سر بپرورانید، افکار بزرگ و نقشه‌های بزرگ، جایگاه شما را در زندگی تغییر می‌دهند. برخی افراد آنقدر درگیر مسائل و مشکلات زندگی می‌شوند که دیگر به آرزوها و افکار بزرگ، خواسته‌ها و رویاهای بزرگ فکر هم نمی‌کنند. برای یافتن راه‌های بهتر زیستن، می‌توانید زندگی افراد موفق را مطالعه کنید تا درس‌هایی از زندگی آن‌ها بیاموزید.

همچنین هادی منصوری‌فرد مدیری آموزش وپرورش منطقه چهاردانگه گفت: دانش آموزان سازندگان فردای کشور هستند. نخبگان هر جامعه براساس استعدادها و توانمندی های ذاتی، نعمت‌ها و معادن تدبیر و مدیریت برای آن جامعه هستند که می‌توانند بیشترین تاثیرگذاری در آن جامعه را داشته باشند.

وی به کارگیری نخبگان در مسیر رفع نیازهای مردم و کشور را بسیار ارزشمند دانست و بر اهمیت نقش والدین، معلمان و اساتید در مسیر رشد و پیشرفت نخبگان تاکید کرد.

در این برنامه از دانش آموزان برگزیده کنکور سراسری، جشنواره‌های علمی و پژوهشی و المپیادهای علمی و جشنواره همیار معلم تقدیر شد.

همچنین در حاشیه رویداد تجلیل از دانش آموزان نخبه، نمایشگاه علمی پژوهشی با مشارکت مدارس منطقه چهاردانگه برگزار شد.

در این نمایشگاه غرفه هایی از مدرسه بحرالعلوم با موضوع دمنوش های گیاهی، سعادت ابر حباب، وجدانی پاک نجوم و شیمی، دارستانی شیمی و فیزیک، فرزانگان گیاهان دارویی و سفینه های فضایی و حضرت معصومه و ریحانه النبی دست سازهای دانش آموزی و معراج گروه های خونی به نمایش در آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار