مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی:

عکسواره ارزش‌های ملی و دینی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

بیرجند (پانا) - مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی از برگزاری نخستین عکسواره‌ ارزش‌ها با ثبت تصویری رفتار‌های نیک و حسنات فرزندان در سه گروه سنی الف، ب و ج (تا ۱۸ سال) در خراسان جنوبی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
عکسواره ارزش‌های ملی و دینی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

محمود حاجی اظهار کرد: بخش عمده‌ای از آموزه‌های نیک و ارزشمند دینی و ملی ما فقط در حد تئوری و نظریه باقی مانده و قالب عملی و رفتاری به خود نگرفته است، از این رو با برگزاری عکسواره‌ ارزش‌ها به دنبال عملیاتی سازی و اجرایی کردن رفتار‌های نیک فرزندانمان مانند عبادت، میهن دوستی، احترام و کمک به بزرگتر‌ها و کتاب و کتابخوانی هستیم.

رئیس دبیرخانه‌ انجمن کتابخانه‌های عمومی استان همچنین گفت: در این عکسواره پدران و مادران، معلمان و همه‌ هم استانی‌ها در خراسان جنوبی می‌توانند با گرفتن عکس در موضوعات یاد شده از فرزندان تا ۱۸ سال و ارسال آن به سامانه‌های samakpl.ir و شاد روایتگر و تصویرساز از رفتار‌های نیک آنان در فضای مجازی باشند تا در بازه‌ سه ماهه‌ برگزاری این عکسواره شاهد تولید تعداد زیادی از عکس‌ها و تصاویر ارزشمند، اخلاقی و تربیتی در فضای مجازی باشیم.

حاجی گفت: این عکسواره در گروه سنی زیر ۱۸ سال از دهه‌ فجر آغاز و در ۲۵ اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با بزرگداشت فردوسی برترین تصاویر معرفی خواهد شد و به برگزیدگان جوایز فرهنگی اهدا می‌شود.

وی از مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری در این عکسواره و جمعی از سازمان‌ها و نهاد‌های فرهنگی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار