اثر عکاس آستارایی در عکسواره مستان مستور حائز رتبه برتر شد

رشت (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا خبر داد اثر زینب کریمی عکاس آستارایی در عکسواره «مستان مستور» حائز رتبه برتر شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اثر عکاس آستارایی در عکسواره مستان مستور حائز رتبه برتر شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، شاپور تشرینی اظهار کرد: عکسواره سوگواری محرم در ایام کرونا از نگاه دوربین با عنوان عکسواره ملی «مستان مستور» در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه ای (بخش اصلی) و عکاسی موبایلی (بخش نگاه مردمی) برگزار شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا تصریح کرد: در بخش عکاسی با دوربین حرفه ای اثر زینب کریمی با عنوان «رو به آسمان» که از مراسم طشت گذاری ییلاقات ماسال در محرم امسال گرفته شده بود، حائز رتبه سوم شد.

وی افزود: آیین اختتامیه عکسواره ملی «مستان مستور» به صورت مجازی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار و از برگزیدگان آن تجلیل شد.

تشرینی با اشاره به اینکه زینب کریمی عکاس آستارایی از سال ۹۳ در این رشته فعالیت خود را آغاز کرده است،گفت: این عکاس آستارایی تاکنون در نمایشگاه گروهی در شهرهای تهران، کرج، بندر آستارا و تالش شرکت کرده و بزودی نمایشگاه های انفرادی در آستارا و تالش برپا می کند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا خاطرنشان کرد: زینب کریمی عکاس آستارایی همچنین در جشنواره عکس پویش آستارا و مسابقه عکاسی محرم و کرونا در تهران حائر مقام برتر شده است.

زینب کریمی عکاس آستارایی متولد سال ۱۳۷۱ و فارغ التحصیل رشته میکروب شناسی (میکروبیولوژی) از دانشگاه امام علی(ع) کرج است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار