مسئله آب اصلی ترین دغدغه استاندار زنجان

زنجان(پانا)-استاندار زنجان در آیین افتتاح ۱۱۶ طرح آب و فاضلاب استان زنجان اصلی ترین دغدغه مدیریتی استان را مساله آب و تامین آن دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۴۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مسئله آب اصلی ترین دغدغه استاندار زنجان

استاندار زنجان در آیین افتتاح ۱۱۶ پروژه آب و فاضلاب استان زنجان در ششمین روز از دهه مبارک فجر، که با حضور آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان، مهندس آقازاده معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جمعی از مسئولان برگزار شد، با تاکید بر اینکه آب اولین و اصلی ترین دغدغه من به عنوان یک مسئول و خدمتگزار در مدیریت کلان استان است، گفت: از این رو در یک سال گذشته در حوزه آب وقت و انرژی زیادی گذاشتیم.

دکتر محسن افشارچی با بیان اینکه داشتن تصویر بزرگی از آب و مسائل پیرامونی آن در استان، نتایج دغدغه و تحقیقات و بررسی یک سال گذشته در حوزه آب است اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا در راستای جبران عقب افتادگی های موجود در حوزه تنظیم گری آب و رفع مشکلات و تحقق اهداف حوزه آب، حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه توافقات کتبی هم با وزیر در حوزه رفع مسائل آب استان داشتیم خاطر نشان کرد: اگر اجرایی شوند و به سرانجام مطلوب برسند، قطعا نتایج مهمی در برخواهد داشت.

وی به سختی کار حوزه آبفا نسبت به سایر دستگاه‌های حامل انرژی هم اشاره کرد و گفت: حوزه برق و گاز پس از ایجاد انشعاب، مشکل چندانی نسبت به تامین انرژی مورد نیاز انشعاب ها در مقایسه با حوزه آب ندارند، اما تلاشگران حوزه آب، علاوه بر ایجاد شبکه باید نسبت به تامین آب مورد نیاز هم، دغدغه داشته و همت مضاعف کنند و پس از آن هم کنترل و حفظ فشار وکیفیت آب را مد نظر داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار