یک معاون پرورشی در کرج:

پیشرفت‌های علمی و تکنولوژیکی در عرصه‌های مختلف از مهمترین دستاوردهای انقلاب است

کرج(پانا)- معاون پرورشی دبیرستان آیت الله طالقانی ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس عنوان کرد پیشرفت علمی و تکنولوژیکی درعرصه‌های مختلف از مهمترین دستاوردهای انقلاب محسوب می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۴۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت‌های علمی و تکنولوژیکی در عرصه‌های مختلف از مهمترین دستاوردهای انقلاب است

حامد احمدیان، معاون پرورشی دبیرستان آیت الله طالقانی ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس در گف‌وگو با پانا اظهار کرد:«انقلاب اسلامی نور و روشنایی دینی و علمی را به ایران تاباند و مردم را از تاریکی و جهل زمان طاغوت به روشنایی، امید به آینده و پیشرفت رساند. انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین انقلاب‌های تاریخ است. انقلابی است که مردم برای سرنوشت‌شان تصمیم گرفتند و کشور را از استبداد طاغوت نجات دادند.»

وی افزود: «با گذشت ۴۴سال از انقلاب شکوهمند اسلامی در کشور، همواره شاهد پیشرفت های زیادی بوده‌ایم. در بسیاری از موارد از جمله حوزه‌های سلامت و پزشکی جزو برترین‌ها در جهان هستیم استقلال و عدم وابستگی به کشورها‌ی بیگانه نیز یکی دیگر از مهمترین دستاوردهای انقلاب است.»

احمدیان در پاسخ به اینکه ما جوانان چگونه می توانیم ادامه دهنده راه انقلاب باشیم، گفت: «از مهمترین وظایف جوانان حفظ این انقلاب و دستاوردهای آن است. با وفاداری به آرمان های انقلاب و رسیدن به این خودباوری که ما می توانیم بدون تکیه بر کشورهای بیگانه به پیشرفت‌هایمان ادامه دهیم.»

وی در ادامه اضافه کرد: «بازگویی خاطرات روزهای سال ۵۷ برای دانش آموزان و آشنا کردن آنها با آرمان‌های جمهوری اسلامی، مهمترین هدف دهه فجر می‌تواند باشد.»

احمدیان در خصوص مراسم گرامیداشت دهه فجر بیان کرد:«تزئین کلاس‌های دبیرستان، برگزاری مسابقات مختلف از جمله مسابقات فوتبال و شطرنج ،نصب روزنامه دیواری و برگزاری سخنرانی‌هایی که یادآور خاطرات آن روزهاست از برنامه‌هایی است که برای گرامیداشت این ایام در دبیرستان آیت الله طالقانی در نظر گرفته شده است.»

دانش آموز خبرنگار: شایان ابراهیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار