افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در فارس

شیراز (پانا) - همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و سی و نهمین دوره مسابقات دانش آموزان پسر سراسر کشور در شیراز گشایش یافت.

کد مطلب: ۱۳۴۴۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در فارس

شامگاه یکشنبه با حضور جمعی از دانش آموزان از سراسر کشور سی و سومین دوره مسابقات دختران و سی و نهمین دوره مسابقات پسران سراسر کشور در شیراز گشایش یافت.
در این دوره از مسابقات تیم های والیبال و بسکتبال دختران و پسران سراسر کشور برای برگزاری این دوره با حضور در استان فارس اقدام به برگزاری مسابقات کرده اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: در چهل و چهارمین بهار انقلاب سی و نهمین دوره مسابقات پسران و سی و سومین دوره مسابقات دختران سراسر کشور را در شیراز میزبان هستیم.
محمد خلیل عسکری ادامه داد: دستگاه‌های مختلفی در برگزاری این دوره از مسابقات همکاری داشته اند و تمامی برنامه‌های ورزشی در فضاها و زیر ساخت‌های ورزشی آموزش و پرورش فارس برگزار می‌شود.
او ادامه داد: جامعه امروز دانش‌آموزی کشور نیازمند اینگونه رویداد ها برای توسعه روحیه اجتماعی و فرهنگی و ورزشی است از این رو اینگونه مسابقات میتواند توانمندی دانش آموزان در تمامی ابعاد شخصیتی را بهبود دهد.
به گفته این مقام مسئول دانش‌آموزان نیازمند اینگونه رویداد های ورزشی برای توسعه شخصی و اجتماعی هستند این در حالی است که اینگونه رویدادها می‌تواند بهترین فرصت برای شناخت استعداد های ورزشی و معرفی آنان به تیم های ملی باشد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی گفت: تلاش اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در برگزاری مسابقات سراسری دانش‌آموزان کشور ستودنی است.

محمد بابوئی نیز در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در فارس بیان کرد: آموزش و پرورش استان فارس تلاش های زیادی در برگزاری این دوره از مسابقات که سی و سومین دوره مسابقات دختران و سی و نهمین دوره مسابقات پسران سراسر کشور بوده است باید تقدیر کرد.
وی ادامه داد: طی سه ماهه گذشته اداره کل آموزش و پرورش استان فارس تلاش های مکرری در برگزاری این دوره از مسابقات داشته و شاهد هستیم که این تلاش‌ها به ثمر نشسته و این دوره از مسابقات با کیفیت خوبی در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار