مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور در بنیاد سینمایی فارابی:

پرداختن به موضوع وحدت اقوام یکی از بحث‌های دارای اهمیت است

آثار فارابی، در جشنواره فیلم فجر همبستگی اقلیمی را نشان داده است

تهران (پانا) - مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بعد از تماشای آثار چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در بنیاد سینمایی فارابی گفت پرداختن به موضوع وحدت اقوام یکی از بحث‌های دارای اهمیت است و بنیاد سینمایی فارابی توانسته در راستای توسعه عدالت فرهنگی از اقصی نقاط کشور تولیداتی را به نمایش بگذارد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پرداختن به موضوع وحدت اقوام یکی از بحث‌های دارای اهمیت است

وحید سلطانی، مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور در بنیاد سینمایی فارابی به تماشای فیلم سینمایی «آه سرد» نشست.

وی در گفت‌وگو با پانا درباره ویژگی آثار بنیاد سینمایی فارابی گفت: بنیاد سینمایی فارابی امسال با ۹ اثر در جشنواره فیلم فجر حضور دارد و لازم است که در ابتدا به این نکته اشاره کنم که با توجه به اتفاقاتی که افتاد و دشمن هجمه‌های زیادی را وارد کرد که کارهای خوب فرهنگی مانند جشنواره فیلم فجر برگزار نشود اما دست اندرکاران این عرصه مهم از جمله بنیاد سینمایی فارابی با برنامه‌ریزی دقیق، کارهای مهمی انجام داده است. فیلم‌هایی که در این دوره از جشنواره حضور دارد ابعاد گسترده‌ای از ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب را در خود گنجانده است.

وی ادامه داد: تا به امروز که سومین روز جشنواره است، استقبال خوبی از آثار صورت گرفته و افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داده است.

سلطانی با بیان اینکه فیلم‌های بنیاد سینمایی فارابی تنوعی از اقلیم‌های استانی را در بر گرفته است، ادامه داد: بحث وحدت اقوام یکی از موضوعات دارای اهمیت در سینما است و بنیاد سینمایی فارابی توانسته در راستای توسعه عدالت فرهنگی از اقصی نقاط کشور جاذبه‌های اقلیم‌ها را به نمایش بگذارد. این اتفاق کار مهمی است و همبستگی مردم در نقاط مختلف را نشان می‌دهد و در این برهه کار درخور تقدیری است.

وی‌ گفت: من تا امروز فیلم‌های «سرهنگ ثریا»، «چرا گریه نمیکنی» و «آه سرد» را دیدم که فیلم‌های خوبی بود و استقبال خوبی هم از آن ها صورت گرفته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار