حضور متفاوت خراسان جنوبی در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی :

عرضه توانمندی‌های خراسان جنوبی در عرصه‌های متفاوت

بیرجند (پانا) - گنجینه‌ای از داشته‌های خراسان جنوبی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی در تهران ارایه شد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
عرضه توانمندی‌های خراسان جنوبی در عرصه‌های متفاوت

مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی به حضور متفاوت استان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اشاره کرد و توضیح داد: نحوه حضور در نمایشگاه امسال با گذشته تفاوت دارد به گونه ای که مهم ترین دستاوردهای استان در بخش های گوناگون گردشگری، صنایع دستی، نو آوری، قابلیت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف به بازدیدکنندگان ارایه می شود و 428 متر فضا به این منظور در بهترین غرفه در سالن خلیج فارس، سالن های شماره 7، 8، 9 و 28 پیش بینی شده است.
دکتر «شاهوردی» گفت: علاوه بر صنایع دستی و حضور همه انجمن های مرتبط با تاسیسات گردشگری استان 18 اداره کل مرتبط با این حوزه ها نیز در نمایشگاه امسال حضور دارند و به معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری این بخش ها می پردازند.
وی افزود: برای مثال آب منطقه ای خراسان جنوبی ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه سدها، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در بحث پارک های بین راهی، جهاد کشاورزی در زمینه گردشگری مزرعه، شش شهرداری شامل بیرجند، نهبندان، قاین، بشرویه، فردوس، طبس، پارک علم وفناوری در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی امسال حضور دارند.
مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی ادامه داد: اتاق بازرگانی، اتحادیه صنایع دستی، در تولید محتوای معرفی فرصت های سرمایه گذاری در قالب فایل تصویری، کلیپ، کاتالوگ و... برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان اقدام شده است.
وی هممچنین گفت: در بخش صنایع دستی یک نماینده از هر رشته مزیت دار خراسان جنوبی از جمله گوهر تراشی، حوله بافی، توبافی، گلیم بافی، رودوزی های سنتی، سفال و سرامیک، پخل بافی و... برای معرفی این پتانسیل های در نمایشگاه حضور دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار