رویداد دانش‌آموزی هم‌آفرین با حضور دانش‌آموزان منتخب استان برگزار شد

زنجان (پانا) - رویداد دانش‌آموزی هم آفرین در دانشگاه زنجان با حضور دانش‌آموزان متنخب استان با محوریت کسب درآمد نوین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
رویداد دانش‌آموزی هم‌آفرین با حضور دانش‌آموزان منتخب استان برگزار شد

در این رویداد، دانش آموزانی از مدارس شاهد خوشنام، اندیشمندان و نمونه دولتی روزبه حضور داشتند. همچنین میهمانان این برنامه مدیران موفق شرکت های استانی بودند که بار علم و تجربه را به رویداد اضافه کرده بودند.

یک فضای بسیار عالی و بدون خستگی همراه با بازی و بحث و تفکر که باعث شد در اولین قسمت از این رویداد چند ساعته، خاطره ها و اطلاعات مهمی در ذهن دانش آموزان باقی بماند تا در جهت پیشرفت کشور، قدمی مفید بردارند.

این رویداد با مدیریت پارک علم و فناوری استان زنجان برگزار شد که هدف از آن، موضوع درآمد و چگونگی کسب درآمد بود.

دانش آموزان منتخب در این رویداد همچون اقیانوسی، سرشار از ایده و تفکرهای گوناگون بودند. همه در تکاپوی ایده و خلاقیت بودند و از نکات مهم یادداشت برداری می‌کردند و لذت می بردند.

مدیر پارک علم و فناوری زنجان، از اهداف و برنامه های این رویداد دانش آموزی گفت: از حضور شما دانش آموزان خلاق لذت می‌بریم و در جست و جوی ایده های جدید هستیم.

وی ادامه داد: این رویداد بزرگ قرار است در سه قسمت برگزار شود و در نهایت از ایده های منتخب تقدیر خواهد شود.

در این رویداد، دانش آموزان یاد می‌گیرند که چطور در یک تیم فعالت کنند و یک ایده را پرورش بدهند و با یکدیگر به بحث و گفت و گو بنشینند. تنوع موجود در این رویداد باعث شد تا تجربه ای به یاد ماندنی در ذهن تمام افراد حاضر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار