در گفت‌وگو با پانا:

‌علیرضا محمد‌: تمام حرف‌های یحیی گل‌محمدی حقیقت دارد

داور جلوی چشم تماشاگران، سر پرسپولیس را برید/ دوست ندارند این تیم قهرمان شود

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید ‌مگر می‌شود جلوی تماشاگران، آن هم در ورزشگاه آزادی سر پرسپولیس را ببرند و کسی حرف نزند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
‌علیرضا محمد‌: تمام حرف‌های یحیی گل‌محمدی حقیقت دارد

علیرضا محمد در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به توقف خانگی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک‌، این طور صحبت‌های خود را شروع کرد: «مگر می‌شود جلوی چشم هواداران بیایید در ورزشگاه آزادی سر تیم را ببرید و بروید؟ داور واقعا وجدان نداشت و مسئولیت‌پذیر نبود.‌ با اینکه همیشه کارشناسان اشتباهات داوری را ماست مالی می‌کنند، ببینید دیگر چقدر وضعیت افتضاح شده که همان ها الان ۳، ۴ هفته است می‌گویند حق پرسپولیس خورده شده است. این چه داوری بود که از دقیقه اول دنبال برهم زدن نظم بازی بود؟ شک دارم که او اصلا مسابقه‌ای را تا به حال قضاوت کرده باشد. حتی یک آماتور هم این طور افتضاح سوت نمی‌زد.»

وی ادامه داد: «اینها مشکل‌شان پرسپولیس است. مشکل‌شان با یحیی است. نمیتوانند در زمین حقشان را بگیرند، با داوری کارشان را پیش می‌برند. اشتباه داوری هم یک هفته دوهفته، مگر می‌شود همه اش پیاپی برای یک تیم رقم بخورد. کاری کردند تا فاصله ۸ امتیازی تیم مساوی شود. با این کارها مگر پرسپولیس را زیر بکشند. شک نکنید بچه ها قوی تر می‌شوند و حتی ۱۲ نفره هم حریف بچه‌های پرسپولیس نمی‌شوید. می‌دانند تیم قدرتمند و گردن کلفت است، با داوری می‌خواهند زمینش بزنند.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «اصلا داور کاری کرد که دیگر نتوانیم از بحث فنی حرف بزنیم. دیدید چقدر زیبا بازی کرد. با وجود ۱۰ نفره شدن اگر درخشش دروازه بان حریف نبود باید بااختلاف می‌باختند. اصلا قبل از اخراج بیرانوند، کمک داور که نزدیک خط آفساید بود، چرا آفساید به این واضحی را نگرفت؟ آدم مشکوک می‌شود. چطور داور نزدیک خودش را تشخیص نمی‌دهد، آن وقت ۲۰ متر جلوتر را پرچم می‌زند؟»

علیرضا محمد گفت: «تیم ما فوتبال به این قشنگی بازی کرد. اما داور در صحنه‌های خیلی معمولی مثل تشخیص اوت و هند هم عاجز بود. خطای پنالتی روی ترابی را نگرفت. در حالی که همه کارشناسان گفتند، دو پنالتی را نگرفتند و قبل از اخراج بیرانوند، آفساید بود. اگر پنالتی نبود، داور چرا کرنر گرفت؟ توپ با پای ترابی بیرون رفت. من تمام حرف های یحیی گل محمدی را قبول دارم و واقعیت دارد. از پرسپولیس که تیمی مردمی است، می‌ترسند. این فدراسیون دوست ندارد، پرسپولیس بالا باشد و تیم شهرش با آن همه منبع سرشار و هزینه زیاد، نتواند جام بیاورد. اینها با چینش داوران سر پرسپولیس را در هر بازی می‌برند. این دیگر فوتبال نیست. رسما دارند تیم و پرسپولیس را نابود می‌کنند تا تیم محبوب فدراسیون به صدر برسد. اما کور خوانده‌اند. بچه ها حقشان را در زمین می‌گیرند. هرچقدر تا ملایمتی کنند،قوی تر پیش می‌رویم.»

وی تاکید کرد: شما فکر می‌کنید با این همه گردش مالی که لیگ ما دارد، آیا آوردن وار برای فدراسیون سخت است و کاری دارد؟ وار بیاید نان خیلی‌ها آجر می‌شود. آیا وار بود، فولاد پرسپولیس را می‌برد؟ بیرانوند اخراج می‌شد؟ داور به راحتی کارت زرد و قرمز می‌داد؟ امتیازها به نفع یک تیم رقم می‌خورد؟ اینها همه‌اش وعده دروغ است. فوتبال را متاسفانه تبدیل به لجن‌زار کرده‌اند و آن وقت پاسخگو هم نیستند. شک نکنید فنی هیچ تیمی در زمین حریف پرسپولیس نیست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار