نواخته شدن زنگ انقلاب در هلیلان استان ایلام

ایلام (پانا) - زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور درمدرسه اُم‌البنین شهرستان هلیلان با حضور فرماندار، روسای ادارات و دانش‌آموزان نواخته شد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ انقلاب در هلیلان استان ایلام

در این مراسم فرماندار شهرستان هلیلان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر گفت: بی نظیرترین استقبال تاریخ، استقبال ۱۲بهمن بوده است که ملت انقلابی ایران از حضرت امام(ره) داشتند و تاکنون در تاریخ چنین استقبالی ثبت نشده است.

وی افزود: بزرگترین معجزه قرن حاضر پیروزی انقلاب اسلامی است که به رهبری امام خمینی و وحدت کلمه باعث شد انقلاب اسلامی به ثمر برسد و تمامی توطئه های استکبار جهانی و پهلوی را به چالش بکشد.

فرماندار شهرستان هلیلان تصریح کرد: ایران در دوران پهلوی مستعمره کشورهای غربی بود اما در زمان انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادیم.

وی ادامه داد: امروز به حول و قوه الهی در منطقه حساس خاورمیانه به اوج قله رسیده ایم و با وجود تحریم های ظالمانه راه پیشرفته شدن را طی می کنیم و به جایی خواهیم رسید که در منطقه در تمامی ابعاد حرف اول و آخر را خواهیم زد‌.

رژه خودرویی، قرائت قرآن، سرود ملی و همچنین به صدا در آوردن زنگ انقلاب به مناسبت فرارسیدن دهه فجر از دیگر برنامه های این مراسم بود.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا شهبازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار