رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری تاکید کرد:

رشد، استقلال، رهبری هوشمندانه و مکتب بزرگ، چهار مولفه برای پیشرفت هر کشور

شهرری یک (پانا) - مدیر اداره آموزش‌وپرورش ناحیه یک ری، رشد کشور را با چهار مولفه از جمله، رشد و استقلال، رهبری هوشمندانه و مکتب بزرگ، امکان‌پذیر دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۳۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
رشد، استقلال، رهبری هوشمندانه و مکتب بزرگ، چهار مولفه برای پیشرفت هر کشور

محسن نوروزیان، مدیر اداره آموزش‌وپرورش ناحیه یک ری، در مراسم بزرگداشت آغاز دهه فجر در رابطه با عظمت و شکوه انقلاب اسلامی گفت: شکوه و عظمت انقلاب امروز را مدیون چهار مولفه هستیم، هر کشوری این مولفه‌ها را داشته باشد رشد و استقلال آن کشور تضمین خواهد شد، یکی از این مولفه‌ها داشتن ملت و مردمی آگاه است که پای اهداف نظام برای رشد و ترقی باشند، همچنین در این مولفه مردم نیاز به یک رهبری هوشمندانه، راهبر و هدایت‌گر، آگاه، مدیر و مدبر دارند.

وی گفت: دومین مولفه که سبب حرکت یک جامعه می‌شود، داشتن یک رهبری هوشمندانه است و سومین مولفه داشتن یک مکتب بزرگ و الهی است که بتواند در گفتمان دنیای امروز، گفتمان قاطعی داشته باشد.

نوروزیان درباره فراز و نشیب‌هایی که در این مسیر وجود دارد و باعث پیشرفت ما شده‌ است، عنوان کرد: «قطعا در فراز و نشیب‌هایی که وجود داشته است، توانسته‌ایم هر توطئه، فتنه و هر دشمنی را هر چقدر بزرگ، خنثی کنیم؛ در واقع یکی از عوامل رشد و ترقی کشور ما دشمنی استکبار بوده‌است، که باعث شده است تا در جای خود ایستاده نباشیم و حرکت کنیم تا بتوانیم در مقابل زورگویی‌ها و ظلم‌ها مقاومت کنیم.»

دانش‌آموز خبرنگار: معصومه قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار