استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

نقش مهم رسانه‌ها در جنگ نرم علیه دشمنان انقلاب اسلامی

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان‌شرقی بر نقش مهم رسانه‌ها در جنگ نرم علیه دشمنان انقلاب اسلامی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش مهم رسانه‌ها در جنگ نرم علیه دشمنان انقلاب اسلامی

زین العابدین رضوی خرم در آیین اختتامیه ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در تبریز با اشاره به حوادث اخیر اظهار کرد: مهم ترین عامل در جنگ ترکیبی، رسانه ها هستند و خبرنگاران با تسلط بر ابزار رسانه باید جلوی هجمه های دشمنان را بگیرند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تجهیزات و امکانات نظامی و فناوری های نظامی ما به حدی نیست که دشمنان بخواهند بخاطر آن آتش بیاری کنند، خاطرنشان کرد: مساله ای که آنها به خاطر آن به ما حمله می کنند فرهنگ دینی و انقلاب اسلامی ما است.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال از بین بردن قدرت نرم و عوامل عاطفی ما هستند، گفت: دشمن در جنگ ترکیبی با قدرت نرم با ما می جنگد و باید برای مقابله با این روش تهاجمی آماده باشیم.

وی با بیان اینکه مدیریت افکار عمومی و تغییر نگرش‌ها با رسانه هاست، گفت: ما اهل قدرت نرم هستیم و جمهوری اسلامی در قدرت نرم به تنهایی همه قدرت های استکباری را به چالش کشیده است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به رشد کمی و کیفی محصولات خبری اصحاب رسانه در سال های اخیر خاطرنشان کرد: چنانچه ۲۰ سال قبل در حوزه های دانش بنیان چیزی برای عرضه نداشتیم امروز به همت جوانان و در زمینه دانش بنیان در تمام زمینه ها، حرفی برای گفتن داریم و غربی ها به دنبال هوش جوانان ما هستند.

خرم در پایان با تاکید بر اینکه خبرنگاران نقش و رسالت بسیار مهمی در جامعه بر دوش دارند، با تشکر از خبرنگارانی که در جنگ ترکیبی در برابر غول رسانه ای دنیا ایستادند، افزود: امیدوارم خبرنگاران پرچمدار جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار