رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس:

رسانه‌ها به دنبال مطالبه‌گری مطالبات مردم باشند

شیراز (پانا) - به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس، رسانه‌ها برای سربلندی ایران و برافراشته نگهداشتن این پرچم باید از لاک انفعال خارج شده و مطالبه‌‎گری خواسته‌های مردم را در دستور کار قرار دهند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
رسانه‌ها به دنبال مطالبه‌گری مطالبات مردم  باشند

هادی رضایی، در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان فارس، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب با اشاره به فعالیت 9 ماهه این جشنواره از اردیبهشت ماه، تاکنون که ایستگاه پایانی و اختتامیه پنجمین دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر در استان است، گفت: امسال شاهد استقبال بیشتر اصحاب رسانه نسبت به سال‌های پیشین بوده ایم، به طوریکه علاوه بر ارتقاء کیفی آثار رسیده به دبیرخانه، ٧٠ اثر بیش از سال گذشته به این جشنواره ارسال شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس، با اشاره به حوادث اخیر در کشور، این را نشانه عملکرد نامطلوب اهالی رسانه دانست و افزود: در آسیب شناسی‌های صورت گرفته پس از حادث اخیر، حاکی از این بود که رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی، نتوانسته بودند ارتباط خود را بین مردم و مسئولین به عنوان یک شاهراه اساسی برای اعتماد مردم حفظ کنند.

وی ادامه داد: اگر امروز می‌بینیم که برخی از مردم گوششان به زبان رسانه‌های داخلی نیست، بخش اعظمی از آن به رسالتی بر می‌گردد که رسانه‌ها به خوبی انجام ندادند و به معنای واقعی کلمه یک روابط عمومی بودیم برای مسئولانی که نتیجه عملکرد آن‌ها امروز مورد نقد جامعه‌ای است که دیگر زبان آن‌ها نیستیم.

رضایی خطاب به اهالی رسانه گفت: اگر به دنبال پیشرفت و سربلندی ایران هستید و میخواهید که پرچم ایران را همچنان در اهتزاز بر فراز قله‌های افتخار نگه دارید، از لاک انفعال خارج شده و در صف مطالبه گری مطالبات مردم قرار گیرید.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: این ایام نشان داد که بخش اعظمی از مردم از ما و نگاه ما عبور کرده‌اند، اما به معنای فاصله گرفتن از نگاه نظام و نزدیک شدن به مواضع دشمن نیست و قدرت تصمیم مردم با عملیات روانی مردم تحت‌الشعاع قرار نمی‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید به رسالت روز نخست خبرنگاری برگردیم و با آرمان‌های امام و رهبری بیعت کنیم، گفت: امروز مردم جمهوری اسلامی را با نظام مرده پهلوی مقایسه نمی‌کنند. امروز مردم پیشرفت و آبادانی پس از انقلاب را با کشور‌های خلیج فارس مقایسه می‌کنند نه نظام مرده پهلوی و لذا بابد پاسخگوی سئوالات و مطالبات چهل و چند ساله مردم باشیم؛ آنچه اتفاق افتاده در پرتو خون هزاران شهید بوده که امنیت را برقرار کردند و باید با صدای بلند از زبان رسانه به گوش مردم برسد تا اعتماد از دست رفته به حول و قوه الهی و بدون تکلف با هر مسئولی و در هر لباس و جایگاهی به بدنه نظام بر گردد به امید اینکه با تغییر نگاه و رویکرد، شاهد جلب اعتماد بیشتر مردم باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار