رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج؛

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بهترین و مردمی‌ترین بستر برای شکست تحریم گفتمان انقلاب اسلامی در فضای مجازی

تهران (پانا) - مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج به همت سازمان فضای مجازی بسیج بعدازظهر امروز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سالن شهید فخری‌زاده برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بهترین و مردمی‌ترین بستر برای شکست تحریم گفتمان انقلاب اسلامی در فضای مجازی

مسلم معین، رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در ابتدای این رویداد اظهار کرد: حضور بسیج و جوانان متخصص ایرانی و انقلابی در حوزه تولیدات دیجیتال حضور همان تفکر پهپادساز و موشک نقطه‌زن ساز هست برای شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن. اگرچه زیرساخت این فضا را دشمن تعریف کرده اما تفکر معتقد، بسیجی، ایرانی و انقلابی مولد راه‌های میانبر برای عبور و تسلط و غلبه گفتمانی در این حوزه است.

وی ادامه داد: رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور این جوانان مومن انقلابی و ایرانی، مردمی‌ترین بستر برای رسیدن، ابداع و تولید این راه‌های میانبر است تا تحریم گفتمان انقلاب اسلامی را در این فضا دور بزنیم.

معین افزود: جوانان ما هر روز در حال زدن معبری هستند تا این راه‌های میانبر را پیدا کنند تا اتوبان یک‌طرفه دشمن را تبدیل به صحنه نبرد کنند و اگر این فضای ما از سوی مراکز مختلف تحریم می‌شود نشان توفیق تفکرات خلاق و انقلابی جوانان ما است.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گفت: مرحله مقدماتی این رویداد در تمام شهرستان‌های کشور با حضور بیش از ۹۲۰ تیم در مرحله استانی برگزار شد و برگزیدگان امروز شامل ۱۱۸ تیم و شامل ۵۱۰ نفر در حوزه بازی و انیمیشن و ... در مرحله نهایی حضور دارند که امروز با اعلام سوژه‌ها بیش از ۴۸ ساعت رقابتی شدید با هم خواهند داشت تا نتیجه آن رسیدن به موج محتوای اثربخش در فضای مجازی باشد.

وی ابراز امیدوارم کرد که ادامه این مسیر یک فضا و عرصه‌ای برای معرفی این استعدادها و اتصال آنها به مجموعه‌های مختلف باشد تا از آنها حمایت شود و اثربخش باشند.

رقابت ۱۱۸ تیم شامل ۵۱۰ نفر در مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج

مهدی جعفری جوزانی دبیر چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «هر ساله یک رقابت استارتاپی بین تولیدکنندگان انیمشین، بازی و نرم‌افزار برگزار می‌کنیم. این رویداد همزمان در ۳۱ مرکز استان در سراسر کشور برگزار می‌شود و برگزیدگان به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.»

وی ادامه داد: «در مرحله آخر بر روی تولیدات برگزیدگان سرمایه‌گذاری خواهد شد. یکی از آثار مهمی که این رویداد دارد این است که سعی کردیم که عدالت را در شناسایی استعدادهای برتر برقرار کنیم. حتی کوچک‌ترین استعدادی در هر استانی می‌تواند در این رقابت خود را نشان دهد. این رویداد چهار سال است که در سه رشته بازی، نرم افزار و انیمیشن برگزار می‌شود.»

جعفری اضافه کرد: «تعداد شرکت‌کنندگان مرحله مقدماتی چهارمین رویداد ۴۱۰۰ نفر در سه رشته و ۹۱۷ تیم بودند و در مرحله نهایی چهارمین رویداد ۱۱۸ تیم شامل ۵۱۰ نفر در مرحله نهایی حضور دارند.»

دبیر چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: «در این مرحله نهایی نرم‌افزارسازها کار مرحله استانی خود را توسعه خواهد داد. اما انیمیشن‌سازها قرار است ۴۸ ساعت محصولی که موضوع آن را رییس سازمان بسیج مستضعفین اعلام می‌کند تهیه و تولید کنند.»

وی خبر داد: «۱۲ بهمن اختتامیه این رویداد برگزار خواهد شد و در آن رویداد اسامی نهایی برگزیدگان اعلام و از آن‌ها تقدیر خواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار